Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Vind het wel een dik nummer, doet me erg veel denken aan Under Attack op de een of andere manier...
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2014
- last seen Nov 2015
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
wrote:Hmm, vind zn melodieuzere dingetjes leuker hoor.. Klinkt niet anders dan de meeste raw tracks van laatste tijd imo
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Die opbouw naar de climax is echt geweldig gedaan met die vocals. Dikke kicks ook. Ran-D is goed bezig de laatste tijd. 
wrote:wrote:Hmm, vind zn melodieuzere dingetjes leuker hoor.. Klinkt niet anders dan de meeste raw tracks van laatste tijd imo
-
MHardtraxx Veteran
Oke, na een paar keer luisteren vind ik m toch wel leuk.wrote:wrote:Hmm, vind zn melodieuzere dingetjes leuker hoor.. Klinkt niet anders dan de meeste raw tracks van laatste tijd imo
-
GHardtraxxer
- 101 posts member since 2013
- last seen May 2017
Dikke track!

-
MHardtraxx Veteran
View on YouTube
Vanaf 0:45
Vanaf 0:45
-
S
Vind het persoonlijk maar een slap en leeg plaatje
Zal door mij zelf nooit opgezet worden.
Zal door mij zelf nooit opgezet worden.
Snap eigenlijk de vocals niet.. Hardstyle is toch ook edm?
En had het wel vet gevonden als die melodie in de opbouw nog terug kwam. helaas.
En had het wel vet gevonden als die melodie in de opbouw nog terug kwam. helaas.
-
S
Tegenwoordig staat EDN meer gelijk aan big room housewrote:Snap eigenlijk de vocals niet.. Hardstyle is toch ook edm?
Welkom in 2014, where the build ups don't matter and everything is an anti-climaxwrote:En had het wel vet gevonden als die melodie in de opbouw nog terug kwam. helaas.
Kijkt wel raag weg dat filmpje, in 48/50 fps
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Ran-D komt weer terug met zijn laatste 3 tracks. Stuk voor stuk lekker deze ook weer
Onzin, een artiest bepaalt dat toch lekker zelf. Alsof Ran-D het zo MOET doen omdat het 2014 is.
Van het weekend live gehoord. Heel dik 
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ran-D begint nu toch wel 1 van mijn favorieten te worden, die laatste 3 tracks zijn echt supervet!!
Vooral die kick van FCK EDM

Vooral die kick van FCK EDM
-
S
Het zal je verbazen dat dit hoogstwaarschijnlijk erg dicht bij de waarheid ligt.wrote:Alsof Ran-D het zo MOET doen omdat het 2014 is.