Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
K
Deze vind ik dan weer wat minder...
Was leuker geweest als Adaro deze gemaakt had
wrote:Was leuker geweest als Adaro deze gemaakt had
Klinkt niet slecht in eerste opzicht, goede bak energie
Benieuwd naar HQ
Heel benieuwd naar de HQ. Vind het toch niet heel slecht klinken!
Klinkt op het eerst gehoor eerder naar een slecht uitgewerkte track van Regain. Is toch gewoon ouderwetse kick-screech zooi dit?
Precies, van Ran-D verwacht je iets meer... Niks mis met een beetje kick screech herrie, maar dit heeft helemaal niks dat het speciaal maakt (wat ik er nu van kan horen iig)wrote:gewoon ouderwetse kick-screech zooi dit
Ik vind het ook een beetje vreemd dat je je track Ear Damage noemt als je zoveel samenwerkt met iemand die daar ontzettend veel last van heeft gehad. Niet dat het niet toepasselijk voor deze track is trouwens.
Adaro moet zich enorm gekwetst voelen ja...wrote:Ik vind het ook een beetje vreemd dat je je track Ear Damage noemt als je zoveel samenwerkt met iemand die daar ontzettend veel last van heeft gehad. Niet dat het niet toepasselijk voor deze track is trouwens.
Dat zeg ik niet, wel dat het vreemd is.wrote:Adaro moet zich enorm gekwetst voelen ja...wrote:Ik vind het ook een beetje vreemd dat je je track Ear Damage noemt als je zoveel samenwerkt met iemand die daar ontzettend veel last van heeft gehad. Niet dat het niet toepasselijk voor deze track is trouwens.
Je hebt gelijk Pim, ik dacht het ook direct.wrote:Dat zeg ik niet, wel dat het vreemd is.wrote:Adaro moet zich enorm gekwetst voelen ja...wrote:Ik vind het ook een beetje vreemd dat je je track Ear Damage noemt als je zoveel samenwerkt met iemand die daar ontzettend veel last van heeft gehad. Niet dat het niet toepasselijk voor deze track is trouwens.
Klinkt op het eerste gehoor een beetje 13/12, maar op een feest zal ik hier wel weer op gaan als een malle.
-
T
Vind t wel ziek zo'n minder serieus maar kneiterhard nummer. Is leuke afwisseling voor in de setjes
Hij vermeldt toch juist expliciet; ''Wear ear protection when listening to this track'', alleen maar positief lijkt mij.wrote:Ik vind het ook een beetje vreemd dat je je track Ear Damage noemt als je zoveel samenwerkt met iemand die daar ontzettend veel last van heeft gehad. Niet dat het niet toepasselijk voor deze track is trouwens.
Hier sluit ik me bij aan! Geen serieus nummer, eerder meer een tool voor in de sets.wrote:Vind t wel ziek zo'n minder serieus maar kneiterhard nummer. Is leuke afwisseling voor in de setjes
Dit is een bevestiging dat ik weg moet blijven bij alles dat met Ran-D of Adaro te maken heeft.
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Dit is inderdaad ear damage, manmanman...
Dit is juist zo'n raw plaat die ik wel weer kan waarderen.
Super dikke opbouw + drop 
wrote:Dit is inderdaad ear damage, manmanman...
-
SHardtraxxer
- 133 posts member since 2016
- last seen Nov 2018
Hmm.. niet echt heel speciaal.. Weet me ook niet te pakken deze plaat.
Waarschijnlijk een nummer waarmee ze de sets mee kunnen afwisselen en opvullen die nog niet helemaal af is
Waarschijnlijk een nummer waarmee ze de sets mee kunnen afwisselen en opvullen die nog niet helemaal af is
Zal live best leuk klinken, maar Ran-D kan veel beter.
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Klonk goed op Intents, heerlijke drive!
-
HHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2015
- last seen Apr 2017
Je kan zeggen wat je wil maar dit ram materiaal 2.0 .

-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
ik vind dit helemaal niets