YESSSS 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Ran-D & Adaro - Struggle for existence (A2R013)
- Label
- A2 Records
- Catalogue number
- A2R013
- Struggle For ExistenceYouTube
- Under AttackYouTube
Source: twitter.com
Ik had Struggle for Existence nog nooit eerder gehoord, maar die track is ook super. Hij evenaart Under Attack gewoon in mijn ogen. 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Woooooooooooooooooooew! 
Under Attack heeft serieus de meest vette anti-climax die ik heb gehoord. (gevolgd door Fusion of Sound en Fade to Black)
wrote:Simpelweg geniaal.
Ran-D is simpelweg geniaal
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA Binnen! Nu nog wachten op 'Feel My Fire' en 'Discorecord' (ja van Frontliner bedoel ik) en ik kan niet blijer 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
+ better on the othersidewrote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAA Binnen! Nu nog wachten op 'Feel My Fire' en 'Discorecord' (ja van Frontliner bedoel ik) en ik kan niet blijer
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
JAAA hij is er! Nu nog wachten op Better on the Otherside, Fanatics, Feel my Fire, etc etc etc..
Crossroads, Escapismwrote:JAAA hij is er! Nu nog wachten op Better on the Otherside, Fanatics, Feel my Fire, etc etc etc..
Ik moet bijna huilen van Struggle For Existence 
Under attack kon ik al langer, maar die ene niet. Klinkt niet slecht hoor! 
-
MHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2010
- last seen Jun 2011
-
S
DAMN wat fietste ik hard op struggle for existence vannochtend
.
waarom hebben jullie allebei bijna dezelfde avatar?
normaal hou ik niet zo van anti-climaxen maar deze zijn nog bes lekker, vooral die in Under Attack 
Als je goed kijkt zijn het verschillende avatars.wrote:waarom hebben jullie allebei bijna dezelfde avatar?
-
S
Dat dus ja, en we hebben toevallig hetzelfde filmpje gezien binnen een korte tijd en vonden de houding van Low-E zwaar lache dus dachten we heej da's wel een mooie avatarwrote:Als je goed kijkt zijn het verschillende avatars.wrote:waarom hebben jullie allebei bijna dezelfde avatar?
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Echt top release! 
Had misschien iiiietts meer bass in de kick van Struggle For Existence gemogen.
Maar dan nog, wat een plaat
Maar dan nog, wat een plaat