Mee eens!wrote:Enorm vette track, misschien wel z'n vetste tot nu toe samen met God's Child.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Watch Yourself
- 02Brutal 4.0
- 03The Black Demon (Digital Punk Remix)
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Heb normaal niks met RR maar dit is wel een heerlijke track 
-
A
Hij stijgt weer in mijn lijstje, heerlijke plaat 
Kicks nog steeds niet mooi zuiver, maar wel een heerlijke sfeer in deze track. Vet dat hij eens iets anders probeert!
Ik vind de "melodie" in deze track wel sterk. Maar vind de elementen niet echt op elkaar aansluiten; er zit een heel gat tussen de synth en de bassline. Ook ben ik bang dat het in HQ nog steeds zo klinkt als nu.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Last edited by Qlown on 10 Oct 2014 13:10, edited 1 time in total.
Eindelijk een plaat van RR die me eens weet te pakken! Een heerlijke melodieuze plaat! 
-
A
Tja dat is gewoon zijn stijl, dit soort kicks. Is ook wel weer wat voor te zeggen dat ie daar aan vast houdt met zo'n melodieuze track, en waarom zou ie dat ook niet doenwrote:alleen vind ik de kick wat minder.
Ik vind m ook in hq erg vet, en dat valt me alleszins mee! Onze Joey is leuk bezig de laatste tijd
Best prima
en dat zeg ik niet zo snel bij de huidige raw (hokjes
)
Sowieso een pluspunt voor RR dat hij weer eens wat nieuws probeert, en wat mij betreft nog geslaagd ook! 
Man man man wat een heerlijke plaat dit, hier komt hij echt op het juiste moment mee.
Enige minpuntje is dat ik liever een andere kick had gezien maar ik zie het door de vingers.
Enige minpuntje is dat ik liever een andere kick had gezien maar ik zie het door de vingers.
Kick is niet zo tof op m'n speakers hier, maar verder een lekkere track 
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Echt een heerlijke melodie en in combinatie met de klank van die korte kicks is het een fijn geheel
.
wrote:Kick is niet zo tof op m'n speakers hier, maar verder een lekkere track
Erg vette sfeer en vocal! Die melodie is ook echt heerlijk! 
Dikke track! Toch wel een van de betere van Radical de laatste tijd 
Hele fijne track
Toff melodie en vocalen. Kick is enige minpuntje helaas.
Zo, verassend dit.
Vind dit stukken beter dan de overige meuk die hij uitbrengt.
Alleen, jammer en helaas, als je de vocalen beluisterd zou je haast denken dat dit weer een anti-ode is. Maar ik zal hier maar niet op verdergaan he
Vind dit stukken beter dan de overige meuk die hij uitbrengt.
Alleen, jammer en helaas, als je de vocalen beluisterd zou je haast denken dat dit weer een anti-ode is. Maar ik zal hier maar niet op verdergaan he
-
SHardtraxxer
- 168 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
+1 voor de poging, maar het klinkt te rommelig/onzuiver voor mij om 'm echt mooi te noemen, zoals altijd bij Radical helaas... maar ondanks dat, meer van dit!
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Track heeft zeer veel potentie, maar vind de melodie nogal schel klinken en de kicks vind ik ook niet zo vet.