wrote:Dankje zal ik doen maar ik weet niet zo goed waarom je mij noemt.wrote:Joey als je dit leest; keep on going.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 89 tracks
Radical Redemption - The One Man Army (MINUSCD??)
- Label
- Minus Is More
- Catalogue number
- MINUS035
- 01Intro
- 02The One Man Army
- 03Stay True
- 04Big Boys
- 05Heal & Raise
- 06Choppin' Bodies
- 07Piece Of Shit
- 08Hard Bass Tribute
- 09Brutal 5.0
- 10Suicide Bassline
- 11Criminal (Radical Redemption Remix)
- 12Retaliate With Hate
- 13East Side Connection
- 14Scream
- 15Masters of the Great Conspiracy
- 16Cross Of Blood
- 17Frontliner & Radical Redemption
- 18Mad Man
- 19Q-Base Tribute
- 20You With Me
- 21Die Bitch
- 22Wash Away
- 23I Spit On You (Act Of Rage Remix)
- 24Judge Me
- 25My Name Is The Lord
- 26Release The Force
- 27Injustice & Pain
- 28Killswitch
- 29God's Child (Minus Militia Remix)
- 30Crash The Party
- 31Materblade (Radical Redemption Remix)
- 32Failure
- 33Blood, Sweat & Tears (Album Edit)
- 34The Funfair Of Madness (Intents Festival 2015 Anthem)
- 35Watch Yourself (The Pitcher Remix)
- 36Brutal 4.0
- 37United From The Start
- 38Decibel Tribute
- 39The Black Demon (Digital Punk Remix)
- 40Death Metal
- 41Unforgettable (Radical Redemption Remix)
- 42Snakepit
- 43Judge Me (Minus Militia Remix) (Album Edit)
- 44Bring Us Some
- 45Rhythmic Structure
- 46The One Man Army
- 47Frontliner & Radical Redemption
- 48Big Boys
- 49Heal & Raise
- 50Cross Of Blood
- 51Stay True
- 52Wash Away
- 53The Black Demon (Digital Punk Remix)
- 54Suicide Bassline
- 55Q-Base Tribute
- 56Choppin' Bodies
- 57Masterblade (Radical Redemption Remix)
- 58Brutal 4.0
- 59Watch Yourself (The Pitcher Remix)
- 60Failure
- 61I Spit On You (Act Of Rage Remix)
- 62Mad Man
- 63Judge Me
- 64Death Metal
- 65Die Bitch
- 66Blood, Sweat & Tears
- 67Hard Bass Tribute
- 68Criminal (Radical Redemption Remix)
- 69The Funfair Of Madness (Intents Festival 2015 Anthem)
- 70You With Me
- 71Retaliate With Hate
- 72Decibel Tribute
- 73Release The Fear
- 74Piece Of Shit
- 75My Name Is The Lord
- 76United From The Start
- 77Brutal 5.0
- 78Unforgettable (Radical Redemption Remix)
- 79East Side Connection
- 80Killswitch
- 81Injustice & Pain
- 82Masters of the Great Conspiracy
- 83Scream
- 84Judge Me (Minus Militia Remix)
- 85Snakepit
- 86God's Child (Minus Militia Remix)
- 87Crash The Party
- 88Bring Us Some
- 89Rhytmic Structure
-
IHardtraxxer
- 155 posts member since 2015
- last seen Apr 2017
wrote:Dankje zal ik doen maar ik weet niet zo goed waarom je mij noemt.wrote:Joey als je dit leest; keep on going.
Weet je dat niet?wrote:Dankje zal ik doen maar ik weet niet zo goed waarom je mij noemt.wrote:Joey als je dit leest; keep on going.
ik weet het ook niet vertel dan, verrijk ons met je wijsheid
Denk dat dit een lekker album gaat worden, weinig nieuw spul van hem dat ik echt niets aan vind.
Piece of Shit een kans gegeven ondanks de naam en het feit dat ik niet zo'n Radical fan ben (heb eigenlijk alleen Watch Yourself van hem gekocht). Maar deze plaat kan ik eigenlijk wel waarderen. Het is een beetje meer melodisch dan hiervoor en daarvoor voor mij veel beter behapbaar. Bovendien is de sound van Radical echt enorm verbeterd als je dit naast zijn eerste album legt.
Ik vind het eigenlijk jammer dat er zulke tracktitels in zitten, want daardoor krijg je heel erg het idee dat het standaard dood en verderf 13/12 tracks zijn, wat niet zo is.
Enige wat ik minder vind aan deze track zijn die vocals, op de een of andere manier hoor je toch nog heel goed dat hij dit zelf heeft ingesproken
Verder dikke track!
Verder dikke track!
Bij deze plaat was er vrij weinig keus denk ik.wrote:Ik vind het eigenlijk jammer dat er zulke tracktitels in zitten, want daardoor krijg je heel erg het idee dat het standaard dood en verderf 13/12 tracks zijn, wat niet zo is.
Niet zo weg van. Beetje opvulplaatje, en live hoeft dit helemaal niet zo van mij.
wrote:Enige wat ik minder vind aan deze track zijn die vocals, op de een of andere manier hoor je toch nog heel goed dat hij dit zelf heeft ingesproken
Funny that people say they can really hear my voice in 'Die Bitch', while I sampled this vocal from an American documentary
Die album topics zijn ook niet echt meer wat ze geweest zijn.
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Die Bitch vind ik denk ik een van de minste van het album. Terwijl in principe wel aardig klinkt. Ben benieuwd naar de tracks die nog niet in goede kwaliteit zijn. Probably de volgende previews Judge Me HB tribute. En vanaf dan wordt het interessant
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Piece of Shit klinkt wel dik alleen die screeches in de tweede climax klinken nogal schel. Verder vind ik de vocals ook niet echt mooi bij de track passen (het stemgeluid). Suicide Bassline klinkt zoals meerdere zeggen meer als een tool. What the fuck moet die (anti)climax voorstellen.
Ben totaal geen fan van Radical, maar hopelijk komen er wat leuke plaatjes uit.
Ben totaal geen fan van Radical, maar hopelijk komen er wat leuke plaatjes uit.
Eens met wat reacties hierboven. Echt jammer van de titels, had ie beter wat origineels van kunnen maken, waardoor het ook aantrekkelijker klinkt.
Over de track: Goede melo, luistert wel lekker. Niet echt een track die er hoog boven uit springt, maar past wel goed in de albumlijn.
Over de track: Goede melo, luistert wel lekker. Niet echt een track die er hoog boven uit springt, maar past wel goed in de albumlijn.
Haha oh grappig! Heb al die tijd gedacht dat de vocals van hem zelf kwamen. Was blijkbaar niet de enige.wrote:wrote:Enige wat ik minder vind aan deze track zijn die vocals, op de een of andere manier hoor je toch nog heel goed dat hij dit zelf heeft ingesprokenFunny that people say they can really hear my voice in 'Die Bitch', while I sampled this vocal from an American documentary
Zijn stem lijkt ook best wel op de stem in die vocals hoor! Ik dacht het eerst ookwrote:Haha oh grappig! Heb al die tijd gedacht dat de vocals van hem zelf kwamen. Was blijkbaar niet de enige.wrote:wrote:Enige wat ik minder vind aan deze track zijn die vocals, op de een of andere manier hoor je toch nog heel goed dat hij dit zelf heeft ingesprokenFunny that people say they can really hear my voice in 'Die Bitch', while I sampled this vocal from an American documentary
Haha dacht echt dat Twentse ondertoontje te horen
zat ik er even flink naast.
Vind wel stukjes vet. Zonder vocals en met wat meer doorlopende / driving breaks zou t een stuk beter zijn.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Hij is gewoon serieus als 155 BPM geüpload 
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago