Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Unreleased Single

Minus Militia - Retaliate?

A
Klinkt gewoon als een Radical plaat eigenlijk.. Maar goed, ik ben helemaal klaar met Radical Redemption en Minus Militia (al een tijdje). Toch moet ik eerlijk zeggen, toen ik deze hoorde op de afterparty op Decibel stond ik wel even te kijken. Dikke plaat. De screeches geven een ontzettende bak met drive mee, en ik ben ook wel eens blij met GEEN triplets :P (hoe noem je het dan, ... ipv triplets? Vraag ik me al een tijdje af :P ) .
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2014
last seen Jul 2021
AndyAsteroids wrote:Klinkt gewoon als een Radical plaat eigenlijk.. Maar goed, ik ben helemaal klaar met Radical Redemption en Minus Militia (al een tijdje). Toch moet ik eerlijk zeggen, toen ik deze hoorde op de afterparty op Decibel stond ik wel even te kijken. Dikke plaat. De screeches geven een ontzettende bak met drive mee, en ik ben ook wel eens blij met GEEN triplets :P (hoe noem je het dan, ... ipv triplets? Vraag ik me al een tijdje af :P ) .
Ja idd dat idee had ik ook tot ik dit las.. Ze hadden het beter 'Radical Militia' kunnen noemen :lol:
Hoorde hem tijdens zijn live set maar dat klapte er goed op.
Zou het echt niet weten xd
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Ja het is weer makkelijk scoren hier :D Makkelijk om alles van MM en RR te bashen, puur omdat het niet meer stoer is op Hardtraxx. Hij heeft onwijs dikke platen gemaakt waar iedereen van stond te kijken de afgelopen jaren.
A
wieringen wrote:Ja het is weer makkelijk scoren hier :D Makkelijk om alles van MM en RR te bashen, puur omdat het niet meer stoer is op Hardtraxx. Hij heeft onwijs dikke platen gemaakt waar iedereen van stond te kijken de afgelopen jaren.
Ga eens lezen. De reacties hierop zijn voor het grootste deel positief hoor.
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
wieringen wrote:Ja het is weer makkelijk scoren hier :D Makkelijk om alles van MM en RR te bashen, puur omdat het niet meer stoer is op Hardtraxx. Hij heeft onwijs dikke platen gemaakt waar iedereen van stond te kijken de afgelopen jaren.
Maar deze plaat heeft ook meer weg van zijn oude annihilate stijl in een iets verfijnder jasje en daarom vinden de meeste HTers deze beter dan zijn andere laatste tracks, alhoewel zijn collabs met artiesten buiten eigen label het ook wel goed doen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
TJAK TJAK RETALIATE. Heerlijk die snaren voor de climax :loving:
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 23 days ago
View on YouTube
:woot:
A
Jordi wrote:TJAK TJAK RETALIATE. Heerlijk die snaren voor de climax :loving:
Dit, misschien wel het meest fijne element van het hele nummer :worship:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Wat een ziekelijke drive en die snares. :love:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
AndyAsteroids wrote:
Ga eens lezen. De reacties hierop zijn voor het grootste deel positief hoor.
Gelukkig wel ja. Maar 90/100 keer zie ik alleen maar gezeur :x
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Tjah als het kut is of 13/12 mag het niet gezegd worden? Goed man.
A
Het boeit me niks door wie een plaat is gemaakt, als ik hem vet vind vind ik hem vet. Hier op dit forum zijn de meesten gelukkig zo, en dat is vrij zeldzaam in de scene tegenwoordig, dus niet zulke dingen zeggen hier als het niet relevant is aub.. Nergens voor nodig :)
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Je kan toch niet ontkennen dat de Minus Militia/Radical Redemption hype een beetje overdreven is? Kwalitatief is het niet bijzonder hoor. Het slaat aan bij het grote publiek, hulde voor beide acts maar het is niet echt vernieuwend.
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
ik heb dus net die filmpje zitten kijken, wtf doet radical eigenlijk live? hij zit een beetje effectjes te spelen en mee doen met de kickrolls, maar voor de rest? alle tracks lijken al ingemixt te zijn in de studio. ik dacht dat live nog wel altijd je tracks of edits moest ''inmixen'' maar lijkt net of deze gozer op play drukt en dan maar een beetje als een "god" naar het publiek staat te kijken.

Vette track trouwens! :love:
Hardtraxxer
395 posts member since 2013
last seen Jan 2016
Vind niet alles van RR/MM gelijk geweldig maar dit is gewoon een goede plaat hoor :P
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Wow, kippenvel! Heel vet klinkt deze! Hopelijk zijn de kicks goed.
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Duidelijk niet iedereen :P en bij RR is het gewoon een kwestie van smaak imo

Zin wrote:Maar deze plaat heeft ook meer weg van zijn oude annihilate stijl in een iets verfijnder jasje en daarom vinden de meeste HTers deze beter dan zijn andere laatste tracks, alhoewel zijn collabs met artiesten buiten eigen label het ook wel goed doen :thumbup:
Dit
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Frijolrojo wrote:ik heb dus net die filmpje zitten kijken, wtf doet radical eigenlijk live? hij zit een beetje effectjes te spelen en mee doen met de kickrolls, maar voor de rest? alle tracks lijken al ingemixt te zijn in de studio. ik dacht dat live nog wel altijd je tracks of edits moest ''inmixen'' maar lijkt net of deze gozer op play drukt en dan maar een beetje als een "god" naar het publiek staat te kijken.

Vette track trouwens! :love:
Heb dit gevoel ook altijd in z'n live sets.. En ook de tracks worden super snel achter elkaar afgespeeld, soms best wel irritant :yes:
Voor de rest hulde voor de plaat zelf :worship: