Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
PHardtraxxer
- 302 posts member since 2011
- last seen Jun 2024
Hoor er helemaal niks van, alleen een zwaar erge ruis
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik kan er ook weinig van maken..
-
HHardtraxxer
- 99 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
achja.. er zit tenminste bass in
-
DHardtraxxer
- 186 posts member since 2010
- last seen Jun 2016
Volgens mij is deze live heeeeeel dik
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
en thuis heel dun.wrote:Volgens mij is deze live heeeeeel dik
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
ha-ha
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
nu kan ik al helemaal niet meer wachten tot het album..
Want daar draait het om iddwrote:achja.. er zit tenminste bass in
-
DHardtraxxer
- 186 posts member since 2010
- last seen Jun 2016
hahaha. Ligt er natuurlijk aan wat je thuis hebt staanwrote:en thuis heel dun.wrote:Volgens mij is deze live heeeeeel dik
Deze ging echt kneiterhard afgelopen zaterdag in de Cherry Moon. Typische RR plaat, maar zen sound blijft me boeien. Ben enorm benieuwd naar dat album van hem!
Opnieuw zaad. Je hoort de overkill aan bass zelfs in dit filmpje al, en een kick die al eerder gebruikt is.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Van deze ruis krijg ik tenminste kippevel! Z´n album kwam eind Januari begin Feb 2013 had ie gezegd op twitter tegen mij!
-
EHardtraxx Newbie
- 47 posts member since 2012
- last seen Jun 2015
Ik heb echt een schijthekel aan mensen die hier op hardtraxx zitten en iedereen zijn tracks zitten af te kraken en alle livesets verneuken terwijl ze zelf nooit op een
feest zijn. Maakt niet uit welke plaat radicale van hem draait iedreen gaat altijd los. Maar zitten altijd paar van die zeikerdjes thuis die denken dat ze
het beter kunnen.
Moest er ff uit.
feest zijn. Maakt niet uit welke plaat radicale van hem draait iedreen gaat altijd los. Maar zitten altijd paar van die zeikerdjes thuis die denken dat ze
het beter kunnen.
Moest er ff uit.
Jij hebt vast een leuk leven als je hardtraxx zo serieus neemtwrote:Ik heb echt een schijthekel aan mensen die hier op hardtraxx zitten en iedereen zijn tracks zitten af te kraken en alle livesets verneuken terwijl ze zelf nooit op een
het beter kunnen.
Moest er ff uit.
Dus je moet op een feest zijn geweest om over tracks te mogen oordelen, of over livesets?
Oh ja, en ik zou je toetsenbord even na laten kijken, volgens mij zit je Enter vast
Ohja toen ik al die andere 10000 filmpjes met ruis hoorde dacht ik ook al die ruis komt me heel bekend voor.wrote:Opnieuw zaad. Je hoort de overkill aan bass zelfs in dit filmpje al, en een kick die al eerder gebruikt is.
En als zelfs de vocalen al zo erg ruisen zegt dat niks over de bass die te hard is.
-
EHardtraxx Newbie
- last seen Jun 2015
Op een feest klinken sommige nummers altijd dikker en daar zijn uiteindelijk de nummers ook voor gemaakt. Verder neem ik hardtraxx niet echt zo serieus maar ik vind het nogal vaak voorbij komen daarom wou ik er even iets over kwijt. Ik denk niet dat ik alleen voor mezelf spreek maar zitten hier gewoon een aantal bedwetertjes op die niet verder komen dan hun eigen voordeur.wrote:Jij hebt vast een leuk leven als je hardtraxx zo serieus neemtwrote:Ik heb echt een schijthekel aan mensen die hier op hardtraxx zitten en iedereen zijn tracks zitten af te kraken en alle livesets verneuken terwijl ze zelf nooit op een
het beter kunnen.
Moest er ff uit.
Dus je moet op een feest zijn geweest om over tracks te mogen oordelen, of over livesets?
Oh ja, en ik zou je toetsenbord even na laten kijken, volgens mij zit je Enter vast
Er zitten hier ook een aantal mensen die meer feesten in een jaar hebben meegemaakt dan er weken in een jaar zitten. Hoe weet jij precies welke mensen er niet verder dan hun voordeur komen? En dan nog, iedereen heeft recht op z'n mening, zanik niet zo. Je bent zelf een bedtdtdtweter.
-
EHardtraxx Newbie
- last seen Jun 2015
Kun je vrij snel zien aan de soort opmerkingen die ze onder sommige tracks zetten. Maar maakt verder niet uit ik wou het gewoon even kwijt.wrote:Er zitten hier ook een aantal mensen die meer feesten in een jaar hebben meegemaakt dan er weken in een jaar zitten. Hoe weet jij precies welke mensen er niet verder dan hun voordeur komen? En dan nog, iedereen heeft recht op z'n mening, zanik niet zo. Je bent zelf een bedtdtdtweter.
Nou geloof me, ik bezoek vrij veel feesten, heb uiteraard ook al diverse RR optredens meegemaakt daarbij en ook tracks van hem door anderen gehoord... Feit is gewoon dat sommige tracks totaal niet uit de verf komen live... het gaat wel hard, maar het knalt niet zo lekker als het zou moeten in redelijk wat gevallen. Toch heeft hij ook erg fijne tracks en sowieso bevallen z'n sounds me wel, maar het kan allemaal nog wel wat beter.wrote:Kun je vrij snel zien aan de soort opmerkingen die ze onder sommige tracks zetten. Maar maakt verder niet uit ik wou het gewoon even kwijt.wrote:Er zitten hier ook een aantal mensen die meer feesten in een jaar hebben meegemaakt dan er weken in een jaar zitten. Hoe weet jij precies welke mensen er niet verder dan hun voordeur komen? En dan nog, iedereen heeft recht op z'n mening, zanik niet zo. Je bent zelf een bedtdtdtweter.
Ik snap verder niet waarom ik uberhaupt op je inga, omdat ik vrijwel nooit tracks afzeik hier, maar jij zit mensen af te kraken met een argument wat in redelijk wat gevallen nergens op slaat.
Ontopic, kan nog moeilijk oordelen over deze track
Je hoort gewoon overduidelijk een RR kick die hij al meerdere malen eerder gebruikt heeft hoor, o.a. in zijn eerste karige album. Ik ga niet de moeite nemen de tracks op te zoeken, simpelweg omdat ik zijn muziek echt niet aan kan horen.wrote:Ohja toen ik al die andere 10000 filmpjes met ruis hoorde dacht ik ook al die ruis komt me heel bekend voor.wrote:Opnieuw zaad. Je hoort de overkill aan bass zelfs in dit filmpje al, en een kick die al eerder gebruikt is.
En als zelfs de vocalen al zo erg ruisen zegt dat niks over de bass die te hard is.
Erg is anders. Meer teleurstellendwrote:Wow wat erg