Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Unreleased Single

Radical Redemption & Tartaros - One By One

Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Deze is erg lekker!
En die kicks zijn best te doen :D
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Gurwelijk lekker dit :D
Dit was volgens mij ook de eerste track waarin hij dit kunstje vertoonde met die breaks continu :)
Vind dit ook een van de dikste platen van zijn album samen met God's Child, Everyone Has Died en Brutal 3.0! Wacht nog steeds op de preview van Spit On You (als deze ook echt zo heet dan haha)
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Beste plaat van RR tot nu toe, die kicks zijn smullen live :loving:
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Jurheinen wrote:Wat een lelijke kicks zeg, verder vind ik het meer hardcore dan hardstyle
oke!

Heerlijke plaat live om te horen.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Heerlijk! :yay:
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Ik wist niet wat ik mee maakte toen ik deze track live hoorde. Zo ongelofelijk dik, voor mij zijn beste track op het album.

:bomb: (L)
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Wat een zieke plaat is dit zeg! Misschien nog wel dikker dan God's Child, tering hey! :drool:
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Beste kicks ooit! Zowel thuis als live. Grote kanshebber ook om track van het album te worden.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Wat een :bomb: !
Samen met God's Child, Insanity en Brutal 3.0 sowieso de pareltjes van het album !
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Danny H wrote:
Jurheinen wrote:Wat een lelijke kicks zeg, verder vind ik het meer hardcore dan hardstyle
oke!

Heerlijke plaat live om te horen.
Haha, heerlijk dit! Mijn mening over RR zijn tracks is echt ontzettend bijgesteld sinds Dominator
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Brainweavers wrote:Beste kicks ooit!
Deze man :lol:
M
Hardtraxxer
605 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Steffnov wrote:Deze man :lol:
Deze man :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Die kicks :lol: Ik snap werkelijk waar niet wat iedereen nu zo bijzonder aan deze plaat vindt. Het klinkt gewoon saai, droog en dankzij de kicks vrij amateuristisch. -.-
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Dit album wordt zo kut..... Alle tracks klinken echt zwaar ondermaats, amateuristisch, inspiratieloos en het lijk allemaal op elkaar. Dood, vederf en haat. Dit album is na zijn eerste album misschien wel een van de slechtste albums ooit.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Andromeda wrote:Dit album wordt zo kut..... Alle tracks klinken echt zwaar ondermaats, amateuristisch, inspiratieloos en het lijk allemaal op elkaar. Dood, vederf en haat. Dit album is na zijn eerste album misschien wel een van de slechtste albums ooit.
:lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Jurheinen wrote: Haha, heerlijk dit! Mijn mening over RR zijn tracks is echt ontzettend bijgesteld sinds Dominator
Dat was dan ook zon vette set. :loving:
M
Hardtraxxer
605 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Andromeda wrote:Dit album wordt zo kut..... Alle tracks klinken echt zwaar ondermaats, amateuristisch, inspiratieloos en het lijk allemaal op elkaar. Dood, vederf en haat. Dit album is na zijn eerste album misschien wel een van de slechtste albums ooit.
Haters gonna hate :thumbup: Dit slaat nergens op dat moet je zelf ook wel weten neem ik aan? :aww:
A
Hardtraxx Elite
M-bition wrote:
Haters gonna hate :thumbup: Dit slaat nergens op dat moet je zelf ook wel weten neem ik aan? :aww:
Jij wilt zeggen dat de tracks op het album van hoogstaande kwaliteit zijn? Alle tracks bevatten een zelfde soort thema dus variatie is er ook niet veel te vinden. Bij prostitute neemt hij gewoon een hele kickpattern over. Met het slechtste album heb ik het natuurlijk over de "professionals". Ja dit is een van de slechtste albums ooit op een "professioneel"/"groot" label.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Frontliner album was 3 keer zo slecht dan wat dit is...
A
Hardtraxx Elite
iMark wrote:Frontliner album was 3 keer zo slecht dan wat dit is...
Frontliner album is inderdaad ook grote meuk. (De volgende ook ben ik bang :x )
Ik vind het gewoon allemaal onafgewerkt klinken. Alleen God's Child is vet. De rest heeft te geforceerde kicks en screeches. Opbouw duurt vaak veels te lang bij RR. Ik kan er wel naar luisteren, maar naar 1/2 nummers ben ik het al weer zat. Misschien omdat ik het nog nooit live heb meegemaakt.
Donateur
last seen Aug 2024
Zo dood en verderf is het allemaal niet hoor. De hele melodie in deze lead al.. is toch niet dood en verderf man.
S
Andromeda wrote:Opbouw duurt vaak veels te lang bij RR. Ik kan er wel naar luisteren, maar naar 1/2 nummers ben ik het al weer zat. Misschien omdat ik het nog nooit live heb meegemaakt.
Live is deze opbouw meestal gruwelijk, zet een lekker sfeertje weg.
A
Ik ga deze ff lekker bumpen. Weet iemand waar de vocals vandaan komen? Het klinkt namelijk hetzelfde als de vocals in Insanity maarik weet het niet zeker.

Overigens vind ik de break het vetste stukje van dit nummer, vreemd genoeg. Die kicks doen me niet gigantisch veel, en de anti vind ik ook maar wat saai. Die melodie in combinatie met die vocals daarentegen vind ik echt ontzettend vet klinken.
Sowieso deze >>>>>>veel>> Prostitute.
Donateur
last seen Aug 2024
Watchmen? Of is dat een andere.
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Is toch gewoon van SAW?