In zijn vorige 100 nummerswrote:Nahhh waar is de euphorische Noisecontrollers..
HS Single
Radical Redemption & Noisecontrollers - Vampire (MINUS081)
- Label
- Minus Is More
- Catalogue number
- MINUS081
Tracklist · 1 track
- Radical Redemption & Noisecontrollers - VampireYouTube
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Doet me nog niet heel veel, vind de melodie wel heel erg simpel al zijn de sounds wel vet. Ik wacht wel even op de HQ voordat ik mijn mening maak
Lijkt ook alweer 100 jaar geleden ja.wrote:In zijn vorige 100 nummerswrote:Nahhh waar is de euphorische Noisecontrollers..
Duistere Noisecontrollers platen zijn altijd geweldig. Verwacht hier niets minder van.
Klinkt in LQ al super iig
Klinkt in LQ al super iig
27 Juli is bijna een eeuw geleden inderdaad.wrote:Lijkt ook alweer 100 jaar geleden ja.wrote:In zijn vorige 100 nummerswrote:Nahhh waar is de euphorische Noisecontrollers..
wrote:Mooi sfeertje hoor, dikke track!
Wat een dooie boel daar zeg
Tja dit is op de kermis in Wanssum, dorp hier vlakbij. Komt ieder jaar heel jong volk op af (15/16/17 jaar vooral) en de meeste hebben niks met Hardstyle of kennen er weinig van volgens mij. En sowieso zijn de meeste uitgaansavonden en kermissen hier in de buurt nogal een dode bendewrote:
Wat een dooie boel daar zeg
Lijkt me heel dik in HQ! Halen blijkbaar het beste in elkaar naar boven. Noisecontrollers net wat duisterder, Radical Redemption net wat overdreven minder te lomp willen.
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Wat was er 27 juli? En kom a.u.b. niet met een releasedatum van een track die al maanden eerder voorbij is gekomen in zijn setswrote:27 Juli is bijna een eeuw geleden inderdaad.wrote:Lijkt ook alweer 100 jaar geleden ja.wrote: In zijn vorige 100 nummers
The Night en Our World (semi-euphorisch) vallen dan al af.
Dus dan lijkt het alweer 100 jaar geleden ja.
Zo dan ja, deze mag wel als Hard Driver - Epicon (Radical Redemption & Noisecontrollers Remix) gereleased worden. Ben benieuwd of ze deze track aan moeten gaan passen n.a.v. dit.
FREE TRACK staat er. Lijkt me dus van niet.wrote:Zo dan ja, deze mag wel als Hard Driver - Epicon (Radical Redemption & Noisecontrollers Remix) gereleased worden. Ben benieuwd of ze deze track aan moeten gaan passen n.a.v. dit.
Natuurlijk niet, gewoon allebei dezelfde melodie uit een film of muziekstuk gebruikt. Een korte zoektocht op Youtube levert al zo vaak dezelfde melodie op dat ik niet weet wat het origineel is. In ieder geval niet Hard Driverwrote:Zo dan ja, deze mag wel als Hard Driver - Epicon (Radical Redemption & Noisecontrollers Remix) gereleased worden. Ben benieuwd of ze deze track aan moeten gaan passen n.a.v. dit.
Ah, wist niet dat het geen eigen melodie is. Vind de grens dan altijd zo vaag wanneer iets als remix, origineel of bootleg gereleased moet worden.
R
Hardtraxxer
120 posts member since 2015
last seen Jun 2022
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
Goeie track joh
Radical met een release op SOH zou best geinig zijn
Radical met een release op SOH zou best geinig zijn
Of NC op Minus.wrote:Radical met een release op SOH zou best geinig zijn
Jezus wat een vette NC kick