Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Is dit nu zijn nieuwe hype? Na over gebruik van distortion nu neppe ouwe HC kicks?
Of ze nep zijn kan ik echt niet beoordelen met deze belabberde Facebook kwaliteit. Ik ben eigenlijk opzich juist wel benieuwd naar HQ, klinkt alsof deze plaat potentie heeft. Hoor dit in ieder geval veel liever dan de gemiddelde uptempo rotzooi.wrote:Is dit nu zijn nieuwe hype? Na over gebruik van distortion nu neppe ouwe HC kicks?
Volgens mij is dit overigens gewoon een hardcore plaat, hoort niet in deze sectie.
Ik vind dit soort kicks 80 miljoen keer beter dan die achterlijke xylofoon kicks van tegenwoordig.wrote:Is dit nu zijn nieuwe hype? Na over gebruik van distortion nu neppe ouwe HC kicks?
-
RHardtraxxer
- 484 posts member since 2017
- last seen 25 days ago
Deze klinkt echt belachelijk dik! Heel goed dat dit een hype is
Vind het eigenlijk best origineel om dit soort kicks terug te brengen, waar Radical vorig jaar nog mee deed met allerlei trends. Daarnaast gaan deze kicks live echt ongelofelijk hard zeg 
-
A
Iets anders proberen is tegenwoordig meteen een hype 
Als je dit in 3 (zover ik weet) platen stopt dan probeer je er iets mee jawrote:Iets anders proberen is tegenwoordig meteen een hype