Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Cover: Radical Redemption - Kyrie Eleison (Hallelujah)
HS Single

Radical Redemption - Kyrie Eleison (Hallelujah) (RR002)

Label
Redemption Records
Catalogue number
RR002
  1. Kyrie Eleison (Hallelujah)YouTube
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Radical Redemption - Kyrie Eleison (Hallelujah) (RR002)

Label: Redemption Records
WEB release: 14/07/2023

Tracks:
Radical Redemption - Kyrie Eleison (Hallelujah)

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 16 hours ago
hallo amateur hour?

normaal zijn Radical redemption tracks best prima maar ik vind dit niet heel best.
Last edited by Jeffrey2107 on 14 Jul 2023 20:37, edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Was ook wel een beetje verbaasd ja :huh:
J
Tracks Moderator
1225 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Echt zonde hoeveel deze plaat is veranderd! Ik moet niet meer naar ripjes luisteren. De oudere versie van deze plaat vind ik vele malen beter dan deze. Die plaat had andere kicks en de melodie was net wat anders. Ik heb die tip denk ik wel 100 keer geluisterd, zoveel genoot ik ervan. Maar deze plaat zal ik helaas niet opzetten.

Hier op 18:12 min:

View on YouTube
T
Hardtraxxer
502 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Een van de slechtste albums ooit incoming……de kicks in de fake drops zijn veel beter dan in de “echte” drops.
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Had ergens gehoopt dat RR met z'n nieuwe concept weer interessanter zou worden maar helaas. Kan je nog zo'n mooie cinematische break maken, maar die gedrochten aan kicks verpesten het direct :/
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Albatrots wrote:Had ergens gehoopt dat RR met z'n nieuwe concept weer interessanter zou worden maar helaas. Kan je nog zo'n mooie cinematische break maken, maar die gedrochten aan kicks verpesten het direct :/
Jup, eens
J
Tracks Moderator
1225 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Radical zegt zelf dat ie een variatie aan tracks heeft gemaakt. Als je deze kicks in deze plaat niks vindt, dan is er een andere plaat die je wel leuk zal vinden. Wil je geen anticlimax horen, dan kan je andere platen opzetten die meer melodieus zijn. Het kan natuurlijk nooit helemaal perfect zijn voor iedereen.
Hardtraxxer
last seen Feb 2025
Jambekkieee wrote:Radical zegt zelf dat ie een variatie aan tracks heeft gemaakt. Als je deze kicks in deze plaat niks vindt, dan is er een andere plaat die je wel leuk zal vinden. Wil je geen anticlimax horen, dan kan je andere platen opzetten die meer melodieus zijn. Het kan natuurlijk nooit helemaal perfect zijn voor iedereen.
Die kicks ben ik dan nog niet tegengekomen, want mn vorige post baseerde ik op al z'n nieuwe werk wat online te vinden is. Helemaal perfect is dan ook een enorme overstatement.
Hardtraxxer
385 posts member since 2013
last seen 25 days ago
thomvandijk15 wrote:Een van de slechtste albums ooit incoming……de kicks in de fake drops zijn veel beter dan in de “echte” drops.
Niet om aan te horen inderdaad
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Dit is echt niet best, wat glijd hij snel af
Hardtraxx Addict
1387 posts member since 2022
last seen 3 days ago
poah, niet best
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Dit is niet best nee, maar heb wel een theorie waarom hij op deze tour gaat. Hij is namelijk ook marketing technisch vrij sterk (zeker aangezien hij een heel management om zich heen heeft). Hij ziet dat steeds meer artiesten met de meest bizarre kicks komen en dat die dus aanslaan. Hoe? Dat kan niemand verklaren, maar het slaat aan. Wellicht omdat het nieuw is, dus anders, dus beter? Als je dit namelijk vergelijkt met wat hij 2 haar geleden maakte, dan is dit echt een wereld van verschil en past ook totaal niet bij zijn sound imo.
Hardtraxxer
last seen Feb 2025
Hekzitter wrote:Dit is niet best nee, maar heb wel een theorie waarom hij op deze tour gaat. Hij is namelijk ook marketing technisch vrij sterk (zeker aangezien hij een heel management om zich heen heeft). Hij ziet dat steeds meer artiesten met de meest bizarre kicks komen en dat die dus aanslaan. Hoe? Dat kan niemand verklaren, maar het slaat aan. Wellicht omdat het nieuw is, dus anders, dus beter? Als je dit namelijk vergelijkt met wat hij 2 haar geleden maakte, dan is dit echt een wereld van verschil en past ook totaal niet bij zijn sound imo.
Je weet dat hij al jaren met dit soort nummers komt en ook al lang soortgelijke kicks gebruikt? Eigk al wel sinds Testarossa.
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Vind de kicks niet heel lekker maar de opbouw wel! Daarnaast de laatste break met daarin het koor erbij is wel echt heel erg dik dat had van mij wel langer mogen duren en het koor wat harder! :)
I
Hardtraxxer
316 posts member since 2019
last seen Aug 2026
Tegenwoordig wil iedereen toch juist die hoge scherpe piepkicks dus het is niet heel gek dat hij daarop in speelt
Hardtraxxer
last seen Feb 2025
ijssie wrote:Tegenwoordig wil iedereen toch juist die hoge scherpe piepkicks
Je hebt gelijk, dit is wat ik wil