Radical gaat dat stukje uitwerken 
wrote:Radical gaat dat stukje uitwerken
wrote:Radical gaat dat stukje uitwerken
Ik hoop dat je gelijk hebt. Godverdomme wat klinkt dit dik.wrote:Radical gaat dat stukje uitwerken
wrote:Ik hoop dat je gelijk hebt. Godverdomme wat klinkt dit dik.wrote:Radical gaat dat stukje uitwerken

Radical zegt ook gewoon tegen em: let op let op hahahawrote: typische B-front FX rond 9:35 is ook echt baas.
Haha was me nog niet opgevallen de eerste keer, geweldigwrote:Radical zegt ook gewoon tegen em: let op let op hahahawrote: typische B-front FX rond 9:35 is ook echt baas.
Heerlijk dit
Denk dat ie dat gepraat wel weglaat als hij er een volledige track van gaat maken, althans dat hoop ik. Was ook zo met Thera - Therafied (Degos & Re-Done remix). De melodie klinkt gruwelijk, dit kan een hele dikke plaat worden!wrote:Wat ontzettend gaaf is dit zeg
Mooi dat 'ie het stukje verder uit gaat werken, als dit als free release zou komen zou ik hem niet in setjes stoppen i.v.m. het vele gepraat en zo.
Dit is de track van Radical geworden.wrote:Komt er nog wat van met allebei de tracks?
Dit is die B-Front track geworden? Is totaal anders. Beide zijn vet maar die bfront track was echt episch!wrote:Dit is de track van Radical geworden.wrote:Komt er nog wat van met allebei de tracks?
Radical Redemption - It's My Way
Melodie komt nog een track van, voorlopig niet.wrote:Dit is voor mijn gevoel 1 vd beste melodieën en breaks die RR ooit gemaakt heeft, onvoorstelbaar dat hij dit pareltje helemaal heeft omgegooid..Doodzonde..