Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
HS ID

Radical Redemption & E-Force - ID

Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 11 hours ago
Artiest: Radical Redemption & E-Force

Track(s): TBA

Sample/video: View on Facebook
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Vind het nog niet zo geweldig..
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
TBA-ID wrote:Vind het nog niet zo geweldig..
Omdat je misschien ook maar 1 minuut van de track hebt gehoord.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Kan ermee door, leuke melo maar daarna die standaard anti met een overload aan kickrolls :(
Hardtraxxer
146 posts member since 2016
last seen Jul 2026
Heerlijk sfeertje, goeie melodie en dan zo'n anti. Waarom????
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2019
TropicalDanny wrote:Heerlijk sfeertje, goeie melodie en dan zo'n anti. Waarom????
Volgens Radical op een reactie op fb:
Radical Redemption wrote:Soms kan een melodie heel erg mooi zijn in een break, maar totaal niet werken met een kick d'r onder. Komen genoeg tracks aan met een melo dr in!
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Lelijke kicks. Hij zegt wel dat de kicks klinken naar E-Force kicks, maar daar heb ik toch mijn twijfels over. De melodie is vet, maar de anti climax klinkt dan weer nergens naar.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
StevenvanKuijk wrote:
TropicalDanny wrote:Heerlijk sfeertje, goeie melodie en dan zo'n anti. Waarom????
Radical Redemption wrote:Soms kan een melodie heel erg mooi zijn in een break, maar totaal niet werken met een kick d'r onder. Komen genoeg tracks aan met een melo dr in!
Ik moest weer ff zeuren :whistle:
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2019
beardieroy wrote:
StevenvanKuijk wrote:
Ik moest weer ff zeuren :whistle:
Roy toch :nono:
Hardtraxxer
215 posts member since 2016
last seen Jul 2021
Radical heeft wel gelijk dat niet elke melodie met een kick eronder ook vet klinkt. Ik lees hier heel vaak opmerkingen dat ze graag een bepaalde melodie doorgetrokken zien worden tot en met de climax. Maar het kan ook vaak niet eens (believe me, het klinkt soms echt kut haha). Dit is bij elke melodie anders. Wel ben ik wel van mening dat ik wel wat minder standaard anti's wil horen :).
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Vind m eigenlijk best wel lekker
T
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2014
last seen Apr 2017
hotymoty wrote:Lelijke kicks. Hij zegt wel dat de kicks klinken naar E-Force kicks, maar daar heb ik toch mijn twijfels over. De melodie is vet, maar de anti climax klinkt dan weer nergens naar.
Dat zegt hij niet. Hij zegt dat de sound op de kick duidelijk E-Force is. Het is 100% een Radical kick, maar de screech/sound die je daar nog bij hoort is duidelijk een E-Force sound. De sound die je daar hoort is te vergelijken met de sound bij Boomstick op 1:13. De kick is duidelijk een Kill me-achtige kick
Hardtraxxer
146 posts member since 2016
last seen Jul 2026
StevenvanKuijk wrote:
Het feit dat je je eigen track met deze meningen/feiten moet 'verdedigen' zegt voor mij al genoeg. Ieder zijn mening, maar deze track krijgt (vanwege het niet doortrekken van de melo) totaal geen diepgang. Ik begrijp dat sommige melodieën niet combineren met bepaalde kicks, maar dan vraag ik mij gwn af wat dan überhaupt het nut is om zo'n melo te teasen?

Het doet me denken aan D-Block & S-te-Fan - Anger

En daar schrik ik soms nog 's nachts wakker van :(
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
TropicalDanny wrote:Het doet me denken aan D-Block & S-te-Fan - Anger

En daar schrik ik soms nog 's nachts wakker van :(
Word maar snel wakker dan ;)

View on YouTube
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
View on YouTube
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Again, Radical maakt er weer een grafplaat van. Enkelt distortion... kick en een geluidje. Kwaliteit van de rauwe hardstyle is echt om te janken :cry:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Gemiste kans dit :/
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Dit klinkt niet overtuigend nee. En dat terwijl In The House en Release The Fear best fijne plaatjes waren.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
wootum wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle-releases/e-force-the-edge-of-insanity-sampler-ii-a2rec166-t59757.html