Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Cover: Radical Redemption - Brutal 6.0
HS Single

Radical Redemption - Brutal 6.0 (MINUS049)

Label
Minus Is More
Catalogue number
MINUS049

Source: djtunes.com

M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
:sick: :sick:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Heb hier ook niks mee. Eigenlijk na 3.0 al het geval. Doe mij maar de RR vanuit The Spell of Sin tijd.
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Klinkt niet best. :sick:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Kan hier ook helemaal niks mee. :(
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Klinkt nergens naar, puur vanwege die achterlijke hoeveelheid distortion.. Iets wat Radical natuurlijk vaak doet, maar niet zo erg als dit. Echt ver-schrik-ke-lijk..., en dit is dus zo'n moment dat ik gewoon niet snap wat mensen hier mooi aan vinden. :list:
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
yannickvk wrote:Kan hier ook helemaal niks mee. :(
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Vind die vrouwelijke vocalen in het begin van de track heel nice. Zet toch meteen een bepaald sfeertje neer. Lyrics zelf ook nog best prima te pruimen. De mannelijke vocalen hadden van mijn part wel weg mogen blijven. Voegt weinig toe. Ondanks de hoeveelheid distortion vind ik beide climaxen echt heel dik :surrender:. Het was al een poosje geleden maar deze Radical plaat weet me weer eens te pakken :)
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Die distortion klinkt echt heel kut. Die vocals aan het begin zijn nog wel leuk gedaan, maar voor de rest krijg ik de indruk dat deze plaat heel erg graag 'hard' wil zijn maar volledig de plank misslaat. Vond Radical juist een van de weinige artiesten die niet kut werd naarmate 'ie populairder werd. Annihilate was gruwelijk dik en Spell of Sin en One Man Army waren ook vet, maar met die laatste Radical releases kan ik helemaal niets.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Chrypt0n wrote:Klinkt niet best. :sick:
Inderdaad, klinkt alsof het in een halve dag gemaakt is + ik vind het saai.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Wat is dit dan, man man man :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Het leeft trouwens wel echt al die Brutal platen. Bij mij in het voetbalteam hoor je iedereen HEB JE NIEUWE BRUTAL GEHOORD STAAT AL OP SPOTIFY, en vervolgens wordt die helemaal grijs gedraaid in de kleedkamer. Vooral omdat ze verder, in de meeste gevallen, niet veel met hardstyle hebben, of zich er niet echt in verdiepen.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 17 hours ago
yannickvk wrote:Het leeft trouwens wel echt al die Brutal platen. Bij mij in het voetbalteam hoor je iedereen HEB JE NIEUWE BRUTAL GEHOORD STAAT AL OP SPOTIFY, en vervolgens wordt die helemaal grijs gedraaid in de kleedkamer. Vooral omdat ze verder, in de meeste gevallen, niet veel met hardstyle hebben, of zich er niet echt in verdiepen.
Nog een goede reden om te stoppen met voetbal dus. Je zou maar iedere Zaterdag of Zondag dat nummer te horen krijgen. :lol:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Die dingen hou je toch in het G-team (L)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Brutal kicking shit
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2025
Exterkate wrote:
yannickvk wrote:Het leeft trouwens wel echt al die Brutal platen. Bij mij in het voetbalteam hoor je iedereen HEB JE NIEUWE BRUTAL GEHOORD STAAT AL OP SPOTIFY, en vervolgens wordt die helemaal grijs gedraaid in de kleedkamer. Vooral omdat ze verder, in de meeste gevallen, niet veel met hardstyle hebben, of zich er niet echt in verdiepen.
Dit is echt waar. Zie lui op mijn Facebook, die echt drie keer niks met hardstyle hebben, elkaar taggen in die Brutal 6.0 videoclip
Facepalmmomentjes
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Rickzel wrote:Die dingen hou je toch in het G-team (L)
:lol:

De platen worden inderdaad meer gemaakt voor de naam die hij draagt. Niet interessant dit, te weinig spannende en vooral vernieuwende elementen helaas. Ik zie in mijn vriendengroep ook iedereen hard gaan op weer een nieuwe versie.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
kingxxl wrote:Facepalmmomentjes
Waarom?
Natuurlijk is het jammer dat ze van alle hardstyle die er is, precies dit leuk vinden, maar laat het lekker.
Hardtraxxer
365 posts member since 2016
last seen 7 days ago
Gedeeltelijk eens met sommige reacties. Vind de distortion en het 'herrie' gehalte ( xd ) iets te hoog. Alleen de eerste (en enige) keer die ik hem live hoorde was op Supremacy. Toen leek het wel echt of de bliksem insloeg, echt heel vet :clap:
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
Wat een meuk... :sick: Vind de kick echt verschrikkelijk irritant om aan te horen. Mja ieder zijn ding, fijn voor de mensen die t wel vet vinden dat ie uit is :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Rickzel wrote:Die dingen hou je toch in het G-team (L)
:cry:
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2025
patrickjeb wrote:
kingxxl wrote:Facepalmmomentjes
Waarom?
Natuurlijk is het jammer dat ze van alle hardstyle die er is, precies dit leuk vinden, maar laat het lekker.
Haha het is ook niet zo dat ik er een zieke flip om gooi. Gewoon dat je je ff afvraagt 'waarom?!?!?!?' xd
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Vind het zo thuis ook niet echt wat maar wanneer ik het nummer in de auto draai op de subwoofer en de speakers en ik zet de bass wat hoger dan klinkt echt al stukken beter. Ben benieuwd hoe deze live zou klinken want na mijn mening komt die dan echt veel beter binnen bij de mensen.
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 2 days ago
Ik vind dat hele vrouwengedoe in die track echt best wel irritant, melodie pakt mij ook niet echt, net zoals de gehele opbouw. Enige wat ik wel vet vind, is die veel te dikke kick (in tegenstelling tot veel anderen hier :P)
M
Hardtraxxer
333 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Speciale is er al lang af met de brutal serie, als die nou eens gated kicks gebruikt of iets anders buiten zijn boekje
Hardtraxx Veteran
8665 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Makreel wrote:Speciale is er al lang af met de brutal serie, als die nou eens gated kicks gebruikt of iets anders buiten zijn boekje
Zal een wonder zijn als dat ooit gebeurt :P