Er is geen geluidssysteem thuis met power amplifiers hoor denk ikwrote:Oke dus een plaat die live goed klinkt maar achter de pc niet is vet. Dat slaat echt op kaas. Nog een groter minpunt voor de producent zelfs, even aangenomen dat ze op dit niveau toch wel met een degelijk geluidssysteem tracks maken en dús de lelijke geluiden er uit kunnen filteren. Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind het onzin.wrote:Die kicks zijn live echt gewoon veel lekkerder dan achter een pc. Live hoor je de lelijke klanken veel minder en is het in combinatie met zulke geluiden echt vet. Maar dan niet het daylight anthem, dat was niks.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
-
N
Ik kan het me voorstellen dat hij die geluiden wel mooi vindt, die mening deel ik namelijk.
-
PHardtraxxer
- 302 posts member since 2011
- last seen Jun 2024
View on YouTube
kan geen gewone youtube video plaatsen?
kan geen gewone youtube video plaatsen?
Je moet alles vanaf '&' verwijderen.
Dus dan krijg je dit
View on YouTube
Dus dan krijg je dit
Code: Select all
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GT8bcpzuND0[/youtube]Die kick klinkt zo op het eerste gehoord als een hele scherpe tok.
Maar wachten op HQ
Maar wachten op HQ
Als jij denkt dat de tracks anders klinken doordat er een groter geluidssysteem staat dan heb je het toch goed mis. Voordat het geluid van de CDJS de speakers bereikt gaat het eerst nog door een hele rits van Eq/compressors/limiters/reverbs om het geluid aangenaam te maken. Die Effecten maken dus ook de kicks beter klinken en niet de versterkers.wrote:Er is geen geluidssysteem thuis met power amplifiers hoor denk ikwrote:Oke dus een plaat die live goed klinkt maar achter de pc niet is vet. Dat slaat echt op kaas. Nog een groter minpunt voor de producent zelfs, even aangenomen dat ze op dit niveau toch wel met een degelijk geluidssysteem tracks maken en dús de lelijke geluiden er uit kunnen filteren. Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind het onzin.wrote:Die kicks zijn live echt gewoon veel lekkerder dan achter een pc. Live hoor je de lelijke klanken veel minder en is het in combinatie met zulke geluiden echt vet. Maar dan niet het daylight anthem, dat was niks.Tenzij jij gaat beweren dat jij thuis 20 geluidskasten hebt met enorme wattages? Een kick klinkt gewoon altijd anders live, bij sommige meer, bij sommige minder... En die geluiden hoeft hij toch niet persé lelijk vinden, anders zou hij ze er wel uit laten.
-
PHardtraxxer
- 302 posts member since 2011
- last seen Jun 2024
Waarom plaats je in godsnaam een filmpje met slechtere kwaliteit. JEZUS 
En ook maar 26 seconde, het zal wel z'n eigen filmpje zijn en wilt hij wat views..wrote:Waarom plaats je in godsnaam een filmpje met slechtere kwaliteit. JEZUS
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
En jij denkt dat een kick die uit een, relatief gezien dan, klein studiomonitortje hetzelfde klinkt als 40 gigantische boxen met veel meer kracht? Puuuut, fout.wrote: Als jij denkt dat de tracks anders klinken doordat er een groter geluidssysteem staat dan heb je het toch goed mis. Voordat het geluid van de CDJS de speakers bereikt gaat het eerst nog door een hele rits van Eq/compressors/limiters/reverbs om het geluid aangenaam te maken. Die Effecten maken dus ook de kicks beter klinken en niet de versterkers.
Als je trouwens een limiter gebruikt op hardstyle dan krijg je het effect dat je een melodie luid hoort, komt de kick erbij en de hele boel wordt stiller. Sorry, doet men niet. Een compressor is om te harde geluiden weg te drukken en om stillere naar de voorgrond te brengen, terwijl ik me toch telkens op feesten eraan stoor dat ik de kicks teveel hoor in vergelijking met de melodie, terwijl de melodie in een gewone track toch al wat meer in de achtergrond staat dan een kick... Wordt sowieso enkel gedaan bij 1 geluid bij het producen normaal gezien, niet bij verschillende bij elkaar.
En reverbs gebruikt men al totaal niet. Hoe kan je nu een reverb op een bass steken? Dan krijg je een raar schouwspel dat ik je niet kan uitleggen want niemand probeert het.
Nee en jouw reactie heeft verder ook veel toegevoegde waardewrote:Leuk, maar nutteloos
Ja als mensen slechtere filmpjes BLIJVEN posten.wrote:Nee en jouw reactie heeft verder ook veel toegevoegde waardewrote:Leuk, maar nutteloos
Niet zo 'Op De Teentjes Getrapt' zijnwrote:Nee en jouw reactie heeft verder ook veel toegevoegde waardewrote:Leuk, maar nutteloos
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Heb dit stukje nog niet gehoord vd track dus het heeft wel toegevoegde waardewrote:Ja als mensen slechtere filmpjes BLIJVEN posten.wrote:Nee en jouw reactie heeft verder ook veel toegevoegde waardewrote:Leuk, maar nutteloos
View on YouTube
Zie alleen maar slechte/korte previews, dus bij deze een wat betere die ook gelijk iets langer is
Zie alleen maar slechte/korte previews, dus bij deze een wat betere die ook gelijk iets langer is
-
N
Hoe korter die previews zijn, hoe meer ik nieuwsgierig word naar deze track. Annihilation 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Gisteren gehoord, kwaliteit zal wel niet je van het zijn maar het ging snoeihard, precies wat ik gisteren om 05:50 wilde horen 
-
N
Radical Redemption maakt toch softstyle? Althans dat probeerden sommigen mij wijs te maken.
Dit klinkt me echt ziek hard in de oren! Geweldig! 
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Dit dus. Heerlijk ragwerk.wrote:Gisteren gehoord, kwaliteit zal wel niet je van het zijn maar het ging snoeihard, precies wat ik gisteren om 05:50 wilde horen
Echt een van de vetste tracks uit die set.
-
A
Ja die ging wel lekker, ja. Jeetjemina
Dikke track hoor
ook even een shoutout naar The Machine die daar z'n best doet om los te gaan
ook even een shoutout naar The Machine die daar z'n best doet om los te gaan
Ik vraag me soms af hoe hij in de studio zit.
'Ik pak vandaag de meest zieke geluiden die ik kan bedenken, de meest overdreven kicks, plat het willekeurig achter elkaar en heb een belachelijk harde track'.
Ik mis in zijn tracks werkelijk iedere vorm van idee of samenhang. Heb ook echt helemaal niks met die hype rondom hem.
'Ik pak vandaag de meest zieke geluiden die ik kan bedenken, de meest overdreven kicks, plat het willekeurig achter elkaar en heb een belachelijk harde track'.
Ik mis in zijn tracks werkelijk iedere vorm van idee of samenhang. Heb ook echt helemaal niks met die hype rondom hem.