Black Demon bevalt mij ook erg goed 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ook maar is wat previews geluisterd. Album klinkt wel vet, is weer wat anders dan de rest 
Denk het niet, op 1:18 komt die namelijk al
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Maar toch allemaal hetzelfde.wrote:Ook maar is wat previews geluisterd. Album klinkt wel vet, is weer wat anders dan de rest
Nee dit is niet mijn ding, jammer!
Mm 2 leuke tracks tussen maar voor de rest behoorlijk eentonig en niet helemaal afgewerkte geluiden ben beetje van mening dat het iets te vroeg was voor een album. Wel unieke sound dat wel
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
Klinkt allemaal heel erg leeg en slecht afgemixt. Nee, niet mijn ding 
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
albumpje al binnen! klinkt goed 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
morgen album is bestuderen 
Zitten een paar erg lekkere tracks tussen, afgewisseld met een paar saaie/lege tracks. Al met al wel een vermakelijk album waar zeker potentie in zit. 
Is ie ook al fysiek te kopen? Wil hem erg graag hebben, maar kan het zo 1 2 3 niet vinden.
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
Radical
Into Your Soul
6th Pathway ( wat wel in de album trailer zat )

Into Your Soul
6th Pathway ( wat wel in de album trailer zat )
-
AHardtraxxer
- 103 posts member since 2012
- last seen May 2012
Ik vind het maar niks..
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Komt toch wel nog 'n fysieke release hoop ik? Anders is het niet echt een album te noemen...
Morgen komt hij officieel uit. Waarschijnlijk foutje van hs.com. We zullen zien of die andere tracks er dan wel bij zitten.
Heb het nu 1 korte luisterbeurt gegeven en zoals verwacht pakt het me nog niet heel erg.
Iets te veel hardcore feeling misschien?
Iets te veel hardcore feeling misschien?
-
AHardtraxxer
- last seen Apr 2018
Radical word een Free Release 
-
AHardtraxxer
- last seen Apr 2018
wrote:Morgen komt hij officieel uit. Waarschijnlijk foutje van hs.com. We zullen zien of die andere tracks er dan wel bij zitten.
Als goed is 6th Pathway en dat nummer met Chain Reaction ( weet niet of dat het zelfde is )
De 1e 12 nummers zijn dus bekend (Degene die vandaag al op hardstyle.com stonden) en in het nieuwsbericht van MiM staat dat er 13 nummers op zullen staan. RR heeft dus tegen Mister Lellebel gezegd dat Radical er niet op komt, kennelijk is de track 'Helpless' met Chain Reaction ipv Crypsis en in de trailer komt the 6th Pathway remix voor, dus dat zal wel de ontbrekende zijn 
Die schijnt ook vanochtend op hardstyle.com te hebben gestaan
Die schijnt ook vanochtend op hardstyle.com te hebben gestaan
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Lekkere nummertjes wat ik nu kan horen, zal ze morgen eens aandachtig beluisteren 
Last edited by Aep on 28 Jan 2012 00:45, edited 1 time in total.
http://www.hardstyle.com/album/radical- ... lbum/31537
helpless is idd samen met chain reaction en de missende track was the 6th pathway remix
compleet nu en binnen !!
helpless is idd samen met chain reaction en de missende track was the 6th pathway remix
compleet nu en binnen !!