Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Radical Redemption - Annihilate (CD/Album)

Label
Minus Is More

Source: facebook.com

Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Raar verhaal weer. Waar is Radical? Of die vette met Crypsis die geen hardstyle was?
T
VIND IK LEUK :love:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Nou ben benieuwd. Dalijk thuis downloaden en luisteren. Laat me verrassen, tot nu toe alleen Unlike Others een goeie luisterbeurt gegeven, die vind ik wel vet. Alles is meteen full toch?
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Gangsterdwerg wrote:Nou ben benieuwd. Dalijk thuis downloaden en luisteren. Laat me verrassen, tot nu toe alleen Unlike Others een goeie luisterbeurt gegeven, die vind ik wel vet. Alles is meteen full toch?
Zijn 12 nummers. Album is 140 MB. Een full van zo'n 5 minuten is 12 MB. 140/12=11,6. Lijkt me dus van wel.
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Gangsterdwerg wrote:Nou ben benieuwd. Dalijk thuis downloaden en luisteren. Laat me verrassen, tot nu toe alleen Unlike Others een goeie luisterbeurt gegeven, die vind ik wel vet. Alles is meteen full toch?
Ja ze zijn full :worship:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Zoals als gezegd: heel onverwachts! Maar eens een luisterbeurt geven, maar ik denk dat ik bij mijn eerdere oordeel blijf.
A
Hardtraxxer
101 posts member since 2011
last seen Jun 2013
Niets voor mij dit!
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Hymn wrote: Zijn 12 nummers. Album is 140 MB. Een full van zo'n 5 minuten is 12 MB. 140/12=11,6. Lijkt me dus van wel.
Bedankt voor de berekening, maar
NRGizer wrote: Ja ze zijn full :worship:
Was ook voldoende geweest! :cool:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Hij is verdwenen op hs.com.. lijkt me ook vrij sterk dat hij zonder aankondiging of zonder cd gewoon op internet gepleurd wordt..
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 3 days ago
PierrePruuk wrote:Hij is verdwenen op hs.com.. lijkt me ook vrij sterk dat hij zonder aankondiging of zonder cd gewoon op internet gepleurd wordt..
hij staat er nu toch echt op, op internet dan
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Lekker dan, zal hij zelf ook blij mee zijn.
Niet echt leuke fouten..
Heb hem wel binnen, ga zo is luisteren.
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Net het album beluistert, en het doet me helemaal niets. Vind de sounds slecht samenhangen en het geheel klinkt slecht afgewerkt, alsof het werk allemaal snel afgemaakt is. Het idee achter de kicks kan snap ik, maar ook deze vind ik nog niet voldoende uitgewerkt.

Zal geen enkel nummer nog veel vaker gaan beluisteren, wat opzich jammer is want hier had meer ingezeten.
Hardtraxxer
729 posts member since 2009
Straks eens beluisteren, gaat volgens mij wel iets apart zijn. Of ik dat goed vind, zal ik dus straks te weten komen. :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hoe weet je dat het een fout is dan HJ? Kan ook nergens commentaar van Joey zelf vinden ofzo.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
waar zijn de platen met Chain Reaction eigenlijk want daarmee had hij toch ook twee of bijna twee tracks af?..of zou die uberhaupt niet op het album komen?
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
hopelijk is dit inderdaad een fout en komt die volledige later nog, ik wil die collab met chain reaction echt graag, dat is namelijk echt een bazentrack :/
De eerste climax van Annihalate zelf klinkt op dit bpm en met deze kwaliteit trouwens echt heel slecht zeg..
De helft van de tracks zijn echt geweldig en bij de andere helft heb ik : waarom? >.<
Last edited by tommetjeuh on 27 Jan 2012 11:48, edited 2 times in total.
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Feb 2015
Jezus Helpless had zon vette plaat kunnen worden als die trampoline kicks er weer niet onder hadden gezeten...

View on YouTube

Daar zitten duidelijk die kicks niet onder...
Last edited by JefQ on 27 Jan 2012 11:49, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Sainen wrote:Net het album beluistert, en het doet me helemaal niets. Vind de sounds slecht samenhangen en het geheel klinkt slecht afgewerkt, alsof het werk allemaal snel afgemaakt is. Het idee achter de kicks kan snap ik, maar ook deze vind ik nog niet voldoende uitgewerkt.

Zal geen enkel nummer nog veel vaker gaan beluisteren, wat opzich jammer is want hier had meer ingezeten.
Ik deel die mening volledig! Teveel van hetzelfde en teveel een "harder is beter"- idee wat naar mijn mening over het algemeen slecht is uitgewerkt. De kicks bevatten teveel bass en klinken veel te oppervlakkig waardoor ze kracht missen. De midintro van Darkness Is Calling vind ik ergens nog wel vet qua screeches en zo, alleen zijn het daar weer de kicks die het verneuken. Nee, het totaalplaatje doet me niks en klinkt imo saai².
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
Nu staat alleen the 6th pathway remix nog op hs.com
Last edited by tommetjeuh on 27 Jan 2012 11:56, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
TiMOTHYb wrote:Hoe weet je dat het een fout is dan HJ? Kan ook nergens commentaar van Joey zelf vinden ofzo.
Maakte het snel even op uit het wistjedat topic, en aangezien het feit dat hij al verwijderd is van HS.com lijkt me dat het een fout is.
Commentaar van Joey heb ik ook nog niet gezien, maar lijkt me als artiest dat je hier niet blij mee bent.
Verklaart ook meteen het plotselinge releasen zonder promotie enzo..
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Zitten wel wat leuke tracks tussen :thumbup:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Henk-Jan wrote: Maakte het snel even op uit het wistjedat topic, en aangezien het feit dat hij al verwijderd is van HS.com lijkt me dat het een fout is.
Commentaar van Joey heb ik ook nog niet gezien, maar lijkt me als artiest dat je hier niet blij mee bent.
Verklaart ook meteen het plotselinge releasen zonder promotie enzo..
Ah oké, dacht dat er ergens een statement naar buiten was gebracht ofzo. Jammer trouwens dat er geen DJ mix op dat album staat, is toch altijd wel handig moet ik zeggen voor in de auto.
Hardtraxxer
123 posts member since 2009
last seen Apr 2026
Naar mijn weten zouden er ook nog een aantal tracks van hem op het MIM album verschijnen, waaronder de samenwerkingen met Chain Reaction, een nieuwe met Crypsis, de 6th Pathway remix en misschien ook nog een solo?
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
tommetjeuh wrote:Nu staat alleen the 6th pathway remix nog op hs.com
Waar dan?
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
Dakpan wrote:
tommetjeuh wrote:Nu staat alleen the 6th pathway remix nog op hs.com
Waar dan?
Ook alweer weg dus :P