Wacht nu maar afwrote:problemen op dat gebied komt vaker voor bij MiM.wrote:Snap niet dat hier al zo vroeg een trailer voor is uitgegeven..
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
Who wants a HQ preview from 'Redemption'? #Annihilate
-
J
Ík hoef die preview niet, knal maar gewoon dat album er neer. 
View on YouTube
Niks voor mij dit.
Niks voor mij dit.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
vanaf 1.15, kippenvel 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Dit is ook niks voor mij hoor haha! Duisterder is niet mogelijk!
Volgens mij qua kicks wel flink verbeterd, klinken wat voller. Schelle sounds zijn zo te horen nog steeds hetzelfde, klinkt best vet, maar wel een beetje onprofessioneel. Ik vind die haperingen en rare geluidjes tussendoor echt storend, maakt het een beetje lelijk.. Verder wel gewoon een dikke track.
Het idee is in ieder geval geniaal.
Dat duswrote:vanaf 1.15, kippenvel
+1, elk haartje op mn lijf staat recht, HEERLIJK!wrote:Dat duswrote:vanaf 1.15, kippenvel
Zo zeg wat een gore track man!
Positief goor dan
Positief goor dan
Wat een chaotisc zooitje. Ben er absoluut niet van overtuigd, mis hier echt het juiste gevoel.
Vette album art, tot nu toe een van de weinige dingen die ik positief vind aan het album
.
Vind de album art juist niet mooi. Achtergrond is wel leuk gedaan, maar niet bijzonder. Fonts zijn lelijk en is verder ook weinig mee gedaan behalve een misplaatste schaduw.. Logo is het enige echt vette imo.
Hoop niet dat de andere platen van het album net zo zijn als de cover: saai en leeg.
Album Art is echt heel lelijk. Daar waar de trailer supervet was, valt die art tegen.
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Zal wel weer smaak zijn... maar ik vind er niks aan.
De kicks vind ik best slecht klinken, de tracks lijken allemaal op elkaar en het totaal plaatje zit ook niet goed in elkaar
Heb het gevoel dat er meer werk in de trailer zit dan in de tracks.
Hij kon nog beter even wachten met een album maken..
De kicks vind ik best slecht klinken, de tracks lijken allemaal op elkaar en het totaal plaatje zit ook niet goed in elkaar
-
D
Cover ziet er een beetje saai en leeg uit. 
wrote:Zal wel weer smaak zijn... maar ik vind er niks aan.
is et album dan al uit? .... want totaal plaatje? kan je nu toch nog niet zeggen...
beter wacht je tot et album uit is , dan mag je praten over totaal plaatje (:
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
logo ziet er wel erg goed uit! voor de rest een beetje leeg!
en Redemption is echt baas alweer een track van RR die me overal kippenvel geeft
en Redemption is echt baas alweer een track van RR die me overal kippenvel geeft
Dit is echt niks voor mij. Ten eerste spreekt die raw-style me minder aan, daarnaast is het productie technisch ook niet echt goed. (afgaande op de trailer)
Hier zo thuis achter me pc doet het me (nog) vrij weinig, alleen Redemption weet me wel iets te pakken!
Ben benieuwd hoe dit live gaat klinken zaterdag!
Ben benieuwd hoe dit live gaat klinken zaterdag!
Trailer moet je niet op afgaan, want die was te vroeg uitgekomen met onafgemixte en ongemasterde tracks, las ik ergens in dit topic. Wordt dus nog beter voor de release.wrote:Dit is echt niks voor mij. Ten eerste spreekt die raw-style me minder aan, daarnaast is het productie technisch ook niet echt goed. (afgaande op de trailer)