Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 54 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Radical Redemption - Annihilate (CD/Album)

Label
Minus Is More

Source: facebook.com

Hardtraxx Veteran
14697 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Wat een geweld weer! Heerlijk! Dit wordt me een album om u tegen te zeggen. I like it! :bomb:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Mwoa.. Één van de eerste van RR waar ik niks aan vind. Melodie'tje is wel grappig, maar die synth hoor ik wel vaker bij hem. Vocals vind ik verder ronduit kut, kan daar echt niet normaal naar luisteren.
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Vind het wel goed klinken, is een beetje een andere stijl, andere kicks. Niet slecht, maar nu ook weer niet top ;)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik word zo moe van die gerecyclede MoH-vocals... rest is wel oké.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Dit is helemaal mijn stijl :loving:
K
Hardtraxxer
116 posts member since 2011
last seen Feb 2014
Niveau ligt echt veelste laag.. zelfs voor een waardige release ligt het niveau nog te laag, laat staan een album.. :(
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
kipsaté wrote:Niveau ligt echt veelste laag.. zelfs voor een waardige release ligt het niveau nog te laag, laat staan een album.. :(
xd
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
kipsaté wrote:Niveau ligt echt veelste laag.. zelfs voor een waardige release ligt het niveau nog te laag, laat staan een album.. :(
Dit is gewoon met een complete plaat voor je kop napraten wat er eerst werd gezegd over zijn nummers. Hou deze versie van T,M,C eens naast een eerdere rip, hij is al keihard vooruit gegaan en voor zover ik kan oordelen is de kwaliteit echt niet zo laag als jij zegt. Misschien dat de sounds wat rauwer en daardoor 'leger' zijn niet jou stijl zijn, maar blijf niet constant doorpraten over superlage kwaliteit. Zoiezo, net alsof MiM een album zou releasen die kwalitatief niet waardig is.
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
XtD wrote:
Dit is gewoon met een complete plaat voor je kop napraten wat er eerst werd gezegd over zijn nummers. Hou deze versie van T,M,C eens naast een eerdere rip, hij is al keihard vooruit gegaan en voor zover ik kan oordelen is de kwaliteit echt niet zo laag als jij zegt. Misschien dat de sounds wat rauwer en daardoor 'leger' zijn niet jou stijl zijn, maar blijf niet constant doorpraten over superlage kwaliteit. Zoiezo, net alsof MiM een album zou releasen die kwalitatief niet waardig is.
Blijf rustig joh, laat de rest gewoon hun gedacht maar zeggen, hoe meer negatieve dingen, hoe beter dat het voor ons is :P
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Ik ben helemaal Zen hoor :P
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Overtuigd mij nog steeds niet hoor.

Klinkt allemaal het zelfde en wordt moe van die screeches -.-
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
XtD wrote:
Je kunt zeggen wat je wil met je plaat voor je kop.
Ondanks dat ie net komt kijken heeft ie toevallig deze keer gelijk.
Alle sounds klinken dof, kicks of dof of overdistortioned of overpowered.
Voor de rest komt het hele spul gewoon niet uit de verf en is er nog een hoop werk aan de winkel.
Dit is kwalitatief stukken minder dan andere hedendaagse albums/releases.
R
Hardtraxxer
184 posts member since 2012
last seen Apr 2012
ik hóu van dit stijltje zeg :woot:
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Piaaa wrote:
XtD wrote:
Je kunt zeggen wat je wil met je plaat voor je kop.
Ondanks dat ie net komt kijken heeft ie toevallig deze keer gelijk.
Alle sounds klinken dof, kicks of dof of overdistortioned of overpowered.
Voor de rest komt het hele spul gewoon niet uit de verf en is er nog een hoop werk aan de winkel.
Dit is kwalitatief stukken minder dan andere hedendaagse albums/releases.
Vind ik leuk!

Iets klopt er niet aan dit album, en dat is simpelweg 'het album'. Totaal onnodig en raar om een album uit te brengen als je nog zo onervaren bent en al helemaal erg onbekend. Je album word een week of 2 kapot geluisterd waarna die verdwijnt onder het stof. Bij de samplers zijn we alle tracks, op 1 of 2 na, al zat.

Hiernaast klinken de tracks 'Leuk geprobeerd maar niet voldoende' en zijn er een paar uitschieters.
Nee, geen exclusiviteit, net als bij z'n maatje Crypsis. Naar mijn mening een totale misser!

Dan nog, leuk van het proberen en misschien dat er nog wat voor me tussen staat, maar wat ik tot nu toe heb gehoord......
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
FRArnold wrote:Vind ik leuk!

Iets klopt er niet aan dit album, en dat is simpelweg 'het album'. Totaal onnodig en raar om een album uit te brengen als je nog zo onervaren bent en al helemaal erg onbekend. Je album word een week of 2 kapot geluisterd waarna die verdwijnt onder het stof. Bij de samplers zijnwe alle tracks, op 1 of 2 na, al zat.

Hiernaast klinken de tracks 'Leuk geprobeerd maar niet voldoende' en zijn er een paar uitschieters.
Nee, geen exclusiviteit, net als bij z'n maatje Crypsis. Naar mijn mening een totale misser!

Dan nog, leuk van het proberen en misschien dat er nog wat voor me tussen staat, maar wat ik tot nu toe heb gehoord......
spreek alsjeblieft voor jezelf. ;) er zijn mensen die dit wel waarderen dus bebruikt de term 'we' niet maar 'ik' ;)
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Er komen geen samplers want ik dacht dat hij had gezegd dat het allemaal fulls waren. Ik weet t niet 100% zeker ;)
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Forbidden Kick wrote:

Iets klopt er niet aan dit album, en dat is simpelweg 'het album'. Totaal onnodig en raar om een album uit te brengen als je nog zo onervaren bent en al helemaal erg onbekend. Je album word een week of 2 kapot geluisterd waarna die verdwijnt onder het stof. Bij de samplers zijnwe alle tracks, op 1 of 2 na, al zat.

spreek alsjeblieft voor jezelf. ;) er zijn mensen die dit wel waarderen dus bebruikt de term 'we' niet maar 'ik' ;)
:aww:
A
Forbidden Kick wrote:

Dat is gewoon geforceerd zoeken naar iets waar je iemand mee voor het blok kan zetten, als je het er niet mee eens bent :P
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Almighty wrote:
Forbidden Kick wrote:

Dat is gewoon geforceerd zoeken naar iets waar je iemand mee voor het blok kan zetten, als je het er niet mee eens bent :P
nee, dat is een degelijk argument.
fuck de haters, dit album word lekker!!!! alleen The Demon is een halfje en Cannibalism, Torture and Murder of in welke volgorde ook vind ik ook wat minder maar de rest is baas! :D
K
Hardtraxxer
116 posts member since 2011
last seen Feb 2014
frankhardenberg wrote: fuck de haters
:lol:
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Ik geef beide partijen in dit topic denk ik wel een beetje gelijk. Aan de ene kant vind ik zijn rauwe stijl wel erg dik, maar aan de andere kant klopt het gewoon nog niet helemaal. Direct een album.. Ik weet niet, maar ik wacht geduldig af en zie dan wel weer ^^
J
Hardtraxxer
183 posts member since 2011
last seen Dec 2019
b-ram wrote:Ik geef beide partijen in dit topic denk ik wel een beetje gelijk. Aan de ene kant vind ik zijn rauwe stijl wel erg dik, maar aan de andere kant klopt het gewoon nog niet helemaal. Direct een album.. Ik weet niet, maar ik wacht geduldig af en zie dan wel weer ^^
Aaah komop man, kies ff een kant, zo ken je toch niet lekker meedoen in deze zinloze discussie :lol:
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 15 days ago
dawasiknie wrote:Ik word zo moe van die gerecyclede MoH-vocals... rest is wel oké.
Inderdaad zeg. Ik dacht meteen aan Dyprax - Fuck Your Pride.

Mid-intro is vet! Lekkere sounds en kicks vind ik ook vet. Climax vind ik dan weer tegen vallen, de melodie pakt me gewoon niet.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
PierrePruuk wrote:Kicks missen vaak bass.
Jup.

Ook te weinig variatie in de kicks, en toch lijkt dit me een leuke cd.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Ga dit album sowieso kopen.. :thumbup: wat een baas, dit is echt mijn stijl :thumbsup: