De DVD zelf is dus klaar.
Face = Feest?wrote:Ik niet aangezien Zatox 2 dagen na Qlimax dit al bekend had gemaakt op ze FeestBoekwrote:Ik had eerder Wildstylez of DBSTF als liveset verwacht hoor Khadber
wrote:zatox hitparade op cd xD
maak dan gewoon een exclusieve cd en niet een mix van een dj die daar gedraait heeft
Waarom? Er komt toch een X-Qlusive van hun aan, hebben ze toch niet echt extra promotie nodig?wrote:wrote:zatox hitparade op cd xD
maak dan gewoon een exclusieve cd en niet een mix van een dj die daar gedraait heeft
Ach het knalt toch, en stiekem kan je dat met Qlimax wel verwachten.
Ik ben allang blij dat Zatox deze eer heeft en niet D-Block en S-Te-Fan ( puur omdat ik ze laatste tijd wat minder vind ).
volgens mij lees je iets verkeerd Khadberwrote:Waarom? Er komt toch een X-Qlusive van hun aan, hebben ze toch niet echt extra promotie nodig?wrote:wrote:zatox hitparade op cd xD
Ik ben allang blij dat Zatox deze eer heeft en niet D-Block en S-Te-Fan ( puur omdat ik ze laatste tijd wat minder vind ).
Vind de keuze voor Zatox wel logisch eigenlijk.
Volgens mij ookwrote:Waarom? Er komt toch een X-Qlusive van hun aan, hebben ze toch niet echt extra promotie nodig?wrote:wrote:zatox hitparade op cd xD
Vind de keuze voor Zatox wel logisch eigenlijk.
DBSTF was maar een voorbeeld, ik had ook Dj Stephanie kunnen zeggen snappie???wrote:Ik ging puur in op het feit dat Zatox op de CD zou staan en niet DBSTF. Maar prima.
joh jij hb niets van zatox meegemaakt omdat je je maag aan het legen was op de tribune..wrote:zatox hitparade op cd xD

wrote:Wist je dat het beeld en geluid op de Qlimax DVD echt niet op één lijn lopen.. Ik dacht eerst dat het aan youtube lag, maar op de DVD zijn dezelfde kwalen te ontdekken..
Niets van Pavelow? Ik miste zijn preview al....wrote:DVD hier ook binnen!
Vind het wel vreemd dat er niets van Pavelow opstaat...