Mirror Mirror, wat een plaat! 
voor de liefhebbers
View on SoundCloud
Dit. Als je dit vet vind, is er vanaf vandaag een heel album van te krijgen.wrote:Mirror Mirror is gewoon een Endymion track volgens mij. De standaard Endymion kick op 150 BPM.
Ik snap voor mensen die normaal geen hardcore luisteren dat dit vet is maar dit is voor mij echt enorm standaard. Zo maakt Endymion bijna al hun tracks tegenwoordig. Was vetter geweest als ze iets met de melodie deden. Die anti komt mij er veel te plotseling in.
Hahawrote:Dit. Als je dit vet vind, is er vanaf vandaag een heel album van te krijgen.wrote:Mirror Mirror is gewoon een Endymion track volgens mij. De standaard Endymion kick op 150 BPM.
Ik snap voor mensen die normaal geen hardcore luisteren dat dit vet is maar dit is voor mij echt enorm standaard. Zo maakt Endymion bijna al hun tracks tegenwoordig. Was vetter geweest als ze iets met de melodie deden. Die anti komt mij er veel te plotseling in.
Ze zijn in de studio's van respectievelijk Frequencerz en Endymion ook gemaakt, dus dan is het lastig om hem op A² te krijgen, lijkt me eerder de reden. Vind het aparter dat Mirror Mirror niet op het nieuwe Endymion album staatwrote:Mirror Mirror...![]()
![]()
Heerlijk! Vette vocalen en sfeer! Goeie drive! Dikke kicks!
Alpha2 hadden zo'n dikke eigen release kunnen maken op A2 Records met Voice of Gaia en Mirror Mirror, en dan gaan ze de release aan Q geven. Voor beide platen. Maar zal wel komen omdat Frequencerz en Endymion natuurlijk t meeste werk doen in de studio.
Ja dat snap ik uiteraard.wrote: Ze zijn in de studio's van respectievelijk Frequencerz en Endymion ook gemaakt, dus dan is het lastig om hem op A² te krijgen, lijkt me eerder de reden.
Dit.wrote:Mirror Mirror kan ik niet zo veel mee, is me te hardcore. Voice of Gaia en Starlight vind ik wel heel tof.