Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Album 16 tracks

Psyko Punkz - Wietse (DWXCD014)

Label
Dirty Workz
Catalogue number
DWXCD014
Hardtraxxer
158 posts member since 2015
last seen Feb 2024
Had misschien iets teveel verwacht van het album dus sommige tracks vallen enigsinds tegen of lijken veel op elkaar. De uitschieters voor mij zijn toch wel Define God, No Bad People, Rockstar, Fuck The Fame & Play The Drum :thumbsup: de rest pakt me jammer genoeg niet echt.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Sjuutie wrote:Sorry hoor, maar heb dit album geluisterd. En ben tot de conclusie gekomen dat ik het geen leuk album vind. Als je mij had verteld dat het niet van Psyko Punkz was geweest had ik het ook geloofd, sommige dingen kloppen echt niet in sommige platen, om maar te zwijgen over de vocalen :thumbdown:
enige plaat die ik wel leuk vind is Play The Drum

5/10
Sorry hoor.. ;)

Vertel, wat klopt er niet in jouw ogen want iedereen zegt juist dat het goed in elkaar zit alleen niet bijster bijzonder
Hardtraxxer
850 posts member since 2016
last seen May 2018
Define God & Fuck The Fame :loving:
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Wat een album! Alles luistert lekker weg met als uitschieters: dance, psyko prince en make the beat go!
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Toen ik 'Bootje Varen' in de TL zag hield ik m'n hart vast, maar dit is de enige track die ik vaker dan 5 keer aangezet heb. Leuke plaat!!
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 22 days ago
Rickzel wrote:Toen ik 'Bootje Varen' in de TL zag hield ik m'n hart vast, maar dit is de enige track die ik vaker dan 5 keer aangezet heb. Leuke plaat!!
Creatief plaatje inderdaad :clap:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Jammer van al die vocals, daar stoor ik me soms echt aan. Zitten wel wat lekkere energieke plaatjes tussen, maar geen echte uitschieters. Degene die me het meest aanspreken zijn Spaceship (was al bekend natuurlijk), Dance en My Style (jammer van de vocals weer).
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
G1LL wrote:Beetje krom: vind zo nu en dan de melodieën best leuk, maar vind overal de vocalen echt he-le-maal niks. En laat ik dan nou net die Hip Hop mash up wel heel erg vet vinden xd .

Nee, dit is 't allemaal net niet en zeker niet hoe ik mijn visie op hardstyle heb dus ik laat 'm liggen.
Dat is eenmaal psyky punkz toch ?
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Wanneer kunnen we hier releases van verwachten, staan wel een paar toppers op :thumbsup:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
jeff wrote:Wanneer kunnen we hier releases van verwachten, staan wel een paar toppers op :thumbsup:
Volgens mij is DWX niet zo van de album samplers. Wasted Penguinz album nooit wat van gezien en Phuture noize ook nog niet.