leuke plaat om je cd tas aan te vullen
maar niet echt iets om regelmatig te draaien....
Niet de enigste, wel de enige.wrote:Ben ik de enigste die deze plaat echt lekker vind?
Source: youtube.com
Niet de enigste, wel de enige.wrote:Ben ik de enigste die deze plaat echt lekker vind?
wrote:Niet de enigste, wel de enige.wrote:Ben ik de enigste die deze plaat echt lekker vind?
Was niet letterlijk bedoeld hoorwrote:Goed lezen, misschien kan je je vraag wel zelf beantwoorden!wrote:Ben ik de enigste die deze plaat echt lekker vind?
vraagteken weghalen, "Ben" en "ik" omdraaien, en je hebt je antwoordwrote:Ben ik de enigste die deze plaat echt lekker vind?
Jouw CD tassen puilen uit van tracks die je niet regelmatig draait?wrote:leuke plaat om je cd tas aan te vullenmaar niet echt iets om regelmatig te draaien....
Dit, ongelooflijk fijne plaat vind ik dit! Wel jammer dat die Mr. Psyko helium vocals er nog in zitten.wrote:Heerlijk, die Wildstylez remix
Neem op z'n minst de moeite je troll opmerking te verbergenwrote:Heerlijk, die Wildstylez remix
Huh, Wildstylez toch? Of Joram remix?wrote:Die A2 remix is toch eigenlijk best wel lekker!
hij wordt wel steeds leuker jawrote:Huh, Wildstylez toch? Of Joram remix?wrote:Die A2 remix is toch eigenlijk best wel lekker!
Vond Feel the Rythmn remix eerst niet echt heel vet, maar na een aantal keer luisteren toch vetZit de hele dag al in mijn hoofd
wrote:Nee, niks voor mij.. Jammer dat ze niet wat meer werk erin gooien, zeg niet dat ik al hun tracks niks vind, maar hun sound is zo hetzelfde..
wrote:plaat zit weer goed in elkaar! alleen vind nu wel dat ze mogen veranderen van sounds begint me nu toch beetje te vervelen
wrote:Let's Get Ill is niet veel aan. Deze track weet zich op geen enkele manier te onderscheiden van andere Psyko Punkz tracks. Klinkt te eentonig nu. Weer diezelfde synths en kicks en weer een melodie die me niets doet.
wrote:Om maar even "opbouwende kritiek" te leveren op de geweldige kritiek hier...
wrote:Nee, niks voor mij.. Jammer dat ze niet wat meer werk erin gooien, zeg niet dat ik al hun tracks niks vind, maar hun sound is zo hetzelfde..wrote:plaat zit weer goed in elkaar! alleen vind nu wel dat ze mogen veranderen van sounds begint me nu toch beetje te vervelenwrote:Let's Get Ill is niet veel aan. Deze track weet zich op geen enkele manier te onderscheiden van andere Psyko Punkz tracks. Klinkt te eentonig nu. Weer diezelfde synths en kicks en weer een melodie die me niets doet.
Vroeger (en nee, ik ben geen oude zak) noemde mensen dit kenmerkend. Om deze reden zijn mensen fan van een band/groep/dj, niet alleen maar fan van 1 nummer.
en ik noem het uitmelken, oh oh wat nu?
OT:
Ik vind t allebei goede platen, niks mis mee.