Vroeg me altijd al af wanneer er een track zou komen met deze titel en vocals, hier is hij dus. Als ik deze namen zie verwacht ik toch wel iets beters, erg jammer.
M
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
2,401 postssince 2009
Kunnen mensen met een beetje onderbouwing brengen wat er precies mis is met deze track op de vocals na?
Door het reverze anthem had ik nog een beetje hoop maar ze presteren het weer eens hoor... Wat een kutplaat. Ze staan nog steeds op 1 leuke plaat in twee jaar tijd... Komop zeg 
Hardstyle gaat niet een klein beetje achteruit gelukkig
Wat een ongelofelijke meuk zeg
Wat een ongelofelijke meuk zeg
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
6,527 postssince 2011
Te slecht voor normale woorden.
S
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2013
1,458 postssince 2011
Waarom nou
Ze kunnen zoveel beter..
Ze kunnen zoveel beter..
stukje vanaf 0:57 is het enige in de track dat me aanspreektwrote:View on YouTube
Q
Hardtraxxer
last seen May 2015
959 postssince 2009
Wederom ben ik wat positiever dan de rest, misschien omdat mainstream mij meer ligt (en ik zelden reageer op platen die me niet liggen
).. Klonk echt heerlijk tijdens de after vrijdag van defqon, hoewel alles live vetter is en ik nu misschien een vertekend beeld heb (of juist niet
)
D
Hardtraxx Veteran
4,719 postssince 2008
Zum Kotsennn
Q
Hardtraxxer
last seen May 2015
959 postssince 2009
hier val je een beetje door de mand..wrote:Alpha² wel ja.wrote:Waarom nou![]()
Ze kunnen zoveel beter..
Deze staat mooi tussen het lijstje met The Spirit. 
S
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2013
1,458 postssince 2011
Psyko Punkz net zo goed hoor.wrote:Alpha² wel ja.wrote:Waarom nou![]()
Ze kunnen zoveel beter..
Die gasten hebben echt enorm veel talent. Jammer dat het in hun recente tracks (uitgezonderd Beyond Belief) naar mijn mening niet te horen is
Iddwrote:Klinkt wel oke, op de vocals/break na
M
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
2,401 postssince 2009
Vorige week live gehoord en moet zeggen dat het toch een hele fijne plaat is! En is blijkbaar niet met de Alpha2.
Gisteren op 3FM geweest. Q-Base Anthem. Nieuwe sample.
2e mid intro is best lekker, lekkere drive! Zelfde geld voor de climax, best lekker energiek maar nog niet echt overtuigend.
Echt een heerlijk plaatje. Psyko Punkz leveren wat mij betreft de laatste tijd weer een aantal aardig vette platen uit.
Meuk van het jaar.
Heb er gewoon geen woorden voor hoe slecht dit is..
Alles wat ik niet in een track wil horen zit hierin..
Heb er gewoon geen woorden voor hoe slecht dit is..
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
ik ga me nu toch echt afvragen wat PP op de rawstage bij Dominator moest... wtf in hemelsnaam hebben ze daar gedraaid als ze met deze troep komen 
Amen to that.wrote:Meuk van het jaar.![]()
Heb er gewoon geen woorden voor hoe slecht dit is..![]()
F
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
6,064 postssince 2010
T-T-Techno Prime Motherfucking Faggot!wrote:ik ga me nu toch echt afvragen wat PP op de rawstage bij Dominator moest... wtf in hemelsnaam hebben ze daar gedraaid als ze met deze troep komen
C
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2024
2,263 postssince 2011
Wel leuk plaatje, maar zeker niet anthem-waardig en al helemaal niet voor Q-Base.