Last edited by roberttt on 04 Mar 2011 15:11, edited 3 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
zelf vind ik het een slecht nummer, viel me vies tegen gister live.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Andere vocal stem dan normaal!
Das al een hele vooruitgang. Plaatje klinkt leuk,
maar waarom denk ik dat ik naar DBSTF zit te luisteren
tijdens de climax van de plaat en heb ik het idee
dat ik dit nummer al ken?
Das al een hele vooruitgang. Plaatje klinkt leuk,
maar waarom denk ik dat ik naar DBSTF zit te luisteren
tijdens de climax van de plaat en heb ik het idee
dat ik dit nummer al ken?
Vraag ik me ook af.wrote:Komen die setjes nog uit trouwens?
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Klinkt weer standaard psyko punkz... Andere vocals gebruikt dit keer.. Maar kick en synth zijn gewoon weer hetzelfde als altijd
Verschrikkelijk. Vond hun climax melodietjes eigenlijk altijd wat aan de saaie kant, maar de mid intro's wel aardig pakkend. Dit is nu gewoon de 10e track ofzo met zo'n random gevoelloos kutmelodietje waar je geen kut mee kunt behalve een beetje heen en weer wiebelen en mss een beetje met je vingers meetikken ofzo. Wel jammer, want vond de laatste release toch best aardig 
kvon deze erg tegenvallen op Qountdown
Agh het maakt 90% toch niet uit toch. Staat straks gewoon weer op #1.wrote:Verschrikkelijk. Vond hun climax melodietjes eigenlijk altijd wat aan de saaie kant, maar de mid intro's wel aardig pakkend. Dit is nu gewoon de 10e track ofzo met zo'n random gevoelloos kutmelodietje waar je geen kut mee kunt behalve een beetje heen en weer wiebelen en mss een beetje met je vingers meetikken ofzo. Wel jammer, want vond de laatste release toch best aardig
vind t een heerlijk nr, lekkere vocals ook, helaas niet het 'you're not alone' stuk, heerlijke track dat!
check ook Accelarator & Radiate - Open Your Mind
check ook Accelarator & Radiate - Open Your Mind
Dit is echt de kutste melodie ever. Kom op zeg.
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Jammer van de climax, vind het intro en de vocals eigenlijk wel gaaf!
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Vindt ´m niet echt veel aan 
Psyko Punkz - No Matter The Timewrote:Is de naam al bekend dan?
Bron: top 10 Ran-D
ja laten we youtube filmpjes gaan downloaden van zeer lage kwaliteit envervolgens de audio ervan weer uploaden
View on YouTube
View on YouTube
ik dat dat die storing bij de intro hoorde maakte hem wel vet 
-
A
Weer een vette track 
-
FHardtraxxer
- 85 posts member since 2010
- last seen Dec 2011
Klopt en jullie die hier alleen maar kunnen bashen, staan daar ook uit je dak te gaan dat 't een goed nummer is.wrote:Agh het maakt 90% toch niet uit toch. Staat straks gewoon weer op #1.wrote:Verschrikkelijk. Vond hun climax melodietjes eigenlijk altijd wat aan de saaie kant, maar de mid intro's wel aardig pakkend. Dit is nu gewoon de 10e track ofzo met zo'n random gevoelloos kutmelodietje waar je geen kut mee kunt behalve een beetje heen en weer wiebelen en mss een beetje met je vingers meetikken ofzo. Wel jammer, want vond de laatste release toch best aardig
Zo jammer altijd.
Als die van Thera was geweest was 't hier meteen een geweldige plaat geweest.
Kansloze gezeik hier altijd