Haha scherpwrote:http://www.junodownload.com/products/bassboom/1653474-02/
A2 written by Marco Conis... oftewel Nitroman
DUS! DWX034
A1. BassBoom
A2. Technoprime
B1. ???
B2. ???
De release van woensdag is wel alleen BassBoom volgens mij
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01BassBoom
- 02Nitro Man - Techno Prime (Psyko Punkz Remix)
- 03Psyko Punkz & Coone - Dirty Soundz (Ra-Ta-Ta)
- 04Psyko Punkz & Sound Freakerz - Voices
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
iddwrote:Haha scherpwrote:http://www.junodownload.com/products/bassboom/1653474-02/
A2 written by Marco Conis... oftewel Nitroman
DUS! DWX034
A1. BassBoom
A2. Technoprime
B1. ???
B2. ???
De release van woensdag is wel alleen BassBoom volgens mijmaar zeker beter! Lekkere tracks allebei! Zeker live. Vind Technoprime wel een stuk vetter.
-
LHardtraxxer
- 169 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
NICE!
(ook eindelijk weer is een normale mixintro van 50 seconden..)
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
na 50sec zie ik er liever een kick inkomen, om is een keer lekker te mixen dan enkel op breaks te mixen.wrote:
ook eindelijk weer is een normale mixintro van 50 seconden..
Heb em nu helemaal gehoord, maar vind het nog steeds en die PP vocals komen nu toch een beetje m'n strot uit. Die vrouwen sample is coowl
Ik vind de tracks van PP altijd wel fijn mixen lekker snel en je kunt ze altijd al lekker vroeg laten horen dattie er aan komt zalk maar zegge..(weet de benaming daar nie vanwrote:NICE!![]()
Ye BassBoom uit
Lang naar uitgekeken, maar omdat ik hem al zoveel heb geluisterd en Live gehoord ben ik hem stiekem al een heel klein beetje beu denk ik 
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Heb BassBoom expres nog niet geluisterd, dan is ie nu tenminste nog leuk (als hij bevalt tenminste)
is de full EP...Alleen Bassboom en Techno Prime remix??
Als er een A2 is, is er altijd wel een B1, meestal ook een B2.wrote:is de full EP...Alleen Bassboom en Techno Prime remix??
Klopt het dat dit DWX034 is? Zo ja zijn DWX032/033 zo maar overgeslagen dan of zo?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Yeah nice!
Ik hoop als B1 en B2: Voices en Machinegun!
Wat knalden die lekker zeg op 5 Years! 
wrote:Ik hoop als B1 en B2: Voices en Machinegun!Wat knalden die lekker zeg op 5 Years!
-
RHardtraxx Veteran
wrote:wrote:Ik hoop als B1 en B2: Voices en Machinegun!Wat knalden die lekker zeg op 5 Years!
Man man man, Bassboom is naar wat lage verwachtingen toch wel een super lekker plaat! Heerlijk meeblerren met de vocals 
Teasers geven zal je wel bedoelen ...wrote:Ik vind de tracks van PP altijd wel fijn mixen lekker snel en je kunt ze altijd al lekker vroeg laten horen dattie er aan komt zalk maar zegge..(weet de benaming daar nie vanwrote:NICE!![]()
(ook eindelijk weer is een normale mixintro van 50 seconden..))
-
RHardtraxx Veteran
haha ja tohgwrote:Man man man, Bassboom is naar wat lage verwachtingen toch wel een super lekker plaat! Heerlijk meeblerren met de vocals
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
haha
Vind die tekst wel meesterlijk 
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Directly in your face, bass boom
Psyko Punkz zijn 1 van mijn favo producers van het moment.
Psyko Punkz zijn 1 van mijn favo producers van het moment.
DWX032 is DWX Bounce - Sampler 001wrote:Klopt het dat dit DWX034 is? Zo ja zijn DWX032/033 zo maar overgeslagen dan of zo?
DWX033 is Fenix & Lethal MG - King Of The Street EP (ook een DWX Bounce release)
Jump/tek dus
Denk het ookwrote:Teasers geven zal je wel bedoelen ...wrote:Ik vind de tracks van PP altijd wel fijn mixen lekker snel en je kunt ze altijd al lekker vroeg laten horen dattie er aan komt zalk maar zegge..(weet de benaming daar nie vanwrote:NICE!![]()
(ook eindelijk weer is een normale mixintro van 50 seconden..))
Mijn opmerking was overigens niet gericht naar PP maar meer hardstyle in het algemeen!
-
PHardtraxxer
- 174 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
techno prime techno prime techno techno techno prime! HOPAAAAAAAAAAA