X100000wrote:Altijd het zelfde met PP tracks, op het eerste gehoor ben ik er altijd heel positief over maar ze gaan me gewoon vervelen na 3-4 keer luisteren.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01BassBoom
- 02Nitro Man - Techno Prime (Psyko Punkz Remix)
- 03Psyko Punkz & Coone - Dirty Soundz (Ra-Ta-Ta)
- 04Psyko Punkz & Sound Freakerz - Voices
Heb dit niet met alle tracks zo. After MF ben ik zat, maar Rock Ya Attitude blijft het goed doen op feesten.wrote:X100000wrote:Altijd het zelfde met PP tracks, op het eerste gehoor ben ik er altijd heel positief over maar ze gaan me gewoon vervelen na 3-4 keer luisteren.
-
HHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2010
- last seen Jun 2011
hier ben ik het zeker mee eens, After MF was de eerste paar keer om live te horen zeker leuk, maar later dacht je toch echt wel van 'ohnee daar komt ie weer'.
Totaal mee eens!wrote:Ghostclass blijft hun beste!
View on YouTube
De track vanaf 1.45 zou wel is de B-kant kunnen worden, "Machine Gun" denk ik zomaar.
De track vanaf 1.45 zou wel is de B-kant kunnen worden, "Machine Gun" denk ik zomaar.
Duidelijke Coone sounds ook, dus lijkt me wel dat dit de B-Kant is.. Psyko Punkz & Coone - TBA (Machine Gun)wrote:View on YouTube
Zou ik helemaal niet erg vinden,wrote:Duidelijke Coone sounds ook, dus lijkt me wel dat dit de B-Kant is.. Psyko Punkz & Coone - TBA (Machine Gun)wrote:View on YouTube
Machinegun like ratata don't tell it to your mamama ? :')
Door dit soort teksten vind ik de track altijd al een stuk minder..
Dat deze release maar us komt, want wat duurt het lang, en als het echt die track is zou ik het ook niet erg vinden
+1wrote:Machinegun like ratata don't tell it to your mamama ? :')
-
VHardtraxxer
- 187 posts member since 2010
- last seen Apr 2012
x2wrote:hopelijk komt Voices op deze release
-
KHardtraxxer
- 198 posts member since 2010
- last seen Feb 2013
klinkt weer typisch psyko. opzich klinkt het niet slecht.
Maja Deze release zou je toch vet kunnen maken
A1. Bassboom
A2. Technoprime
B1. Eternity
B2. Voices
dat zou me toch wat zijn
A1. Bassboom
A2. Technoprime
B1. Eternity
B2. Voices
dat zou me toch wat zijn
als het deze 4 tracks zouden worden dan zou het toch niet behoorljk goeie release zijnwrote:klinkt weer typisch psyko. opzich klinkt het niet slecht.
A1. Bassboom
A2. Technoprime
B1. Eternity
B2. Voices
dat zou me toch wat zijn
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Dat zou wel kunnen kloppen als je eternity weghaalt, ze houden alleen voor hun setswrote:klinkt weer typisch psyko. opzich klinkt het niet slecht.
A1. Bassboom
A2. Technoprime
B1. Eternity
B2. Voices
dat zou me toch wat zijn
bij de psyko punkz filmpje van Defqon AU dan hoor je de volledige Techno prime, dus die zou er wel bij kunnen komen.
-
D
PP gaat vervelen,, altijd die K*T vocals,,
Ghostclass & PYS 2010 zijn echt goed
de rest word steeds minder
Ghostclass & PYS 2010 zijn echt goed
de rest word steeds minder
-
KHardtraxxer
- last seen Feb 2013
Gister Wietse van pp gesproken. en die zei dat het een enkele release word, waarschijnlijk free zei die.
En later volgt de release met Voices & die nieuwe met coone.
Free? Hoezo free dan? Hier zitten toch geen rechten aan?wrote:Gister Wietse van pp gesproken. en die zei dat het een enkele release word, waarschijnlijk free zei die.
Volgensmij zijn de vocals zelf gemaakt.
De vrouwelijke vocals zijn uit een houseplaat geloof ik, stond hier ergens in het topic.
-
AHardtraxxer
- 191 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
psyko punkz alweer met een geweldige knaller, heel origineel ook

BassBoom is een lekker nummer, vind alleen dat ze zich iets mider moeten richten op de vocals.
Geef mij maar Bass Mechanics
Klopt het wordt wel heel vaak gezegd tot irriterent toe.
-
KHardtraxxer
- last seen Feb 2013
wrote:BassBoom is een lekker nummer, vind alleen dat ze zich iets mider moeten richten op de vocals.
haha gister nog over gehad met psyko punkz, maar ze vinden vocals gewoon vet & 95% die hun nummers luistert ook.
Hij zei dat de mensen die over die vocals zeuren, wel erop losgaan als ze het nummer int eggie horen. en eigenlijk hebben ze groot gelijk
Psyko Punkz Twitter:
Okay lets bring the word out: This WEDNESDAY we will release BASSBOOM online on the downloadportals !!! --> This will be a SINGLE release !
Een andere Tweet:
The 3th week of November we will release a FULL EP with Bassboom and some other PP tracks...
which ones we will tell ya soon !
Okay lets bring the word out: This WEDNESDAY we will release BASSBOOM online on the downloadportals !!! --> This will be a SINGLE release !
Een andere Tweet:
The 3th week of November we will release a FULL EP with Bassboom and some other PP tracks...