Gisteren op Outlands gehoord, ging heel lekker!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Een beetje overbodig zie ik nu inderdaad. Hij staat er al 80 keer...
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
vind hem erg fijn klinken! 
Agreed.wrote:Vind hem eigenlijk niet zo bijzonder....
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Die 2e climax heeft nog iets wat op drive lijkt, verder niet heel erg bijzonder.
Het geluid in de soundlcloud upload is sneller dan in de Youtube Video....
De intro is nog vet met die elementen uit wat ouder spul heb ik het idee (1e & 2e kick klinken als oude Max Enforcer(1e) en Zany(2e))
Rest is niet zo veel aan imo.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Eerste kick klinkt als pure Seismic, lekker dus. Overall sowieso lekkere track.wrote:De intro is nog vet met die elementen uit wat ouder spul heb ik het idee (1e & 2e kick klinken als oude Max Enforcer(1e) en Zany(2e))
Climax klinkt echt heerlijk, ja deze pakt me wel!
-
BArtiest
- 215 posts member since 2014
- last seen Feb 2025
Thanks voor de leuke reacties!wrote:Wow, deze is nog inspiratielozer dan het origineel
Wil even reageren op bovenstaande bericht.
Waar baseer je dit op?
We probeerde juist een keer wat "anders" te doen door beetje de "oudere" sound te gebruiken :-)
Keer geen screeeeeetch en een halve hardcore kick ;-)
Dus er was juist inspiratie genoeg! :-)
Climax melodie bevat goed veel drive, heel erg leuke, en vrij unieke sfeer in de 1ste break, precies het tegenovergestelde van inspiratieloos juist, en die sounds in de 2e mid-intro 
Ik vond hem in het begin beetje tegenvallen, omdat ik meer verwachte van jou, maar na een paar keer luisteren is die wel heel vet hoor + die 2de climax is heerlijk zeg en ook fijn dat je die stomme vocals van het origineel niet erin hebt verwerktwrote:Thanks voor de leuke reacties!wrote:Wow, deze is nog inspiratielozer dan het origineel
Waar baseer je dit op?
We probeerde juist een keer wat "anders" te doen door beetje de "oudere" sound te gebruiken :-)
Drive in die intro met die oldskool geluidjes

Ik kan mij indenken dat mensen die niet zoveel hebben met de oudere HS tracks (A la Zany, Chris One, Technoboy, Noisecontrollers) dat het ze weinig doet. Misschien een lichtelijk risico van B-freqz in dit geval om het zo aan te pakken.
That being said, ik kan de track zeker wel waarderen, niet de grootste dance-floor ravager ooit, maar dat hoeft ook niet. Lekker sfeertje is in dit geval de sterkere eigenschap! Misschien had een deel van het publiek bij de naam als Loudness wat harders verwacht, maar de artiesten hebben gewoon gebruik gemaakt van hun vrijheid en ik kan het wel waarderen hier
That being said, ik kan de track zeker wel waarderen, niet de grootste dance-floor ravager ooit, maar dat hoeft ook niet. Lekker sfeertje is in dit geval de sterkere eigenschap! Misschien had een deel van het publiek bij de naam als Loudness wat harders verwacht, maar de artiesten hebben gewoon gebruik gemaakt van hun vrijheid en ik kan het wel waarderen hier
Waar zat Max Enforcer vroeger op?wrote:Eerste kick klinkt als pure Seismic, lekker dus. Overall sowieso lekkere track.wrote:De intro is nog vet met die elementen uit wat ouder spul heb ik het idee (1e & 2e kick klinken als oude Max Enforcer(1e) en Zany(2e))
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Bazenplaat weer Bob, goed bezig!wrote:Thanks voor de leuke reacties!wrote:Wow, deze is nog inspiratielozer dan het origineel
Waar baseer je dit op?
-
PHardtraxxer
- 302 posts member since 2011
- last seen Jun 2024
wrote:Thanks voor de leuke reacties!wrote:Wow, deze is nog inspiratielozer dan het origineel
Waar baseer je dit op?