Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS ID

Proto Bytez - ID

M
Hardtraxxer
120 posts member since 2012
last seen Jun 2012
Artiest: Proto Bytez

Track(s): TBA

Sample/video: View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Gaast, je jat hem letterlijk van iemand anders zijn youtube account af, echt zwaar triest :x

Nummer zelf, die kicks zijn echt slecht..
T
Hardtraxx Addict
1063 posts member since 2012
last seen Dec 2014
Idd triest.
Had hem net vanavond op mn kanaal gezet en even ernaar staat ie ook op die van jou
en post je hem hier direct.
Volgens mij jat hij alleen videos van mij en finest.
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
Ik ben een leek hierin maar wat maakt het precies uit waar het filmpje vandaan komt?
Hardtraxxer
406 posts member since 2010
last seen Jun 2014
Q-Dominic wrote:Ik ben een leek hierin maar wat maakt het precies uit waar het filmpje vandaan komt?
Kijk anderen doen moeite om een rip te maken uit een set om de nieuwste hardstyle met ons te delen en deze pipo doet dan net alsof hij degene is bij wie je moet zijn als het gaat om nieuwe hardstyle. Dat is gewoon zielig. Dat is hetzelfde als dat hardtraxx nieuws plaatst en iemand anders gaat al het nieuws 1 op 1 kopieren zonder bronvermelding om op zijn site te zetten, waardoor bezoekers bij google naar zijn site gaan terwijl het nieuws bij Hardtraxx vandaan komt.
I
Pythonmaniac wrote:
Q-Dominic wrote:Ik ben een leek hierin maar wat maakt het precies uit waar het filmpje vandaan komt?
Kijk anderen doen moeite om een rip te maken uit een set om de nieuwste hardstyle met ons te delen en deze pipo doet dan net alsof hij degene is bij wie je moet zijn als het gaat om nieuwe hardstyle. Dat is gewoon zielig. Dat is hetzelfde als dat hardtraxx nieuws plaatst en iemand anders gaat al het nieuws 1 op 1 kopieren zonder bronvermelding om op zijn site te zetten, waardoor bezoekers bij google naar zijn site gaan terwijl het nieuws bij Hardtraxx vandaan komt.
Goede uitleg :thumbup:
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Filet Bites?

Sowieso is dat hele kanaal van deze jongen niet serieus te nemen.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Z ftw :)
G
Hardtraxxer
91 posts member since 2012
last seen Sep 2018
Lekkere plaat. :thumbup:

En inderdaad Z for the win! :yay: