ohja klopt
ja laat die zomer plaat maar komen
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Uitgesteld naar 24 Aug volgens astral
Zodra ik het las heb ik dat al gedaan jawrote:was al aangepast
ow haha ik dacht dat dat mijn laatste aanpassing was hier, Thanks! 
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
17 augustus komt die uit op scantraxx recordz staat in begin van dit filmpje die lettertjes
View on YouTube
Leuk baardje en brillejte joh van The Prophet hahaha.
-
HHardtraxxer
- 604 posts member since 2008
- last seen Jul 2010
op Freaky komt hij de 14de al 
-
HHardtraxxer
- 604 posts member since 2008
- last seen Jul 2010
en de 17de @hardstyle.com 
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Nice !
Naah, zomervakantie duurt hier nog tot en met 20 september.wrote: Zomer Vakantie duurt nog tot 14 september
In elk geval nice. En ha, ik dacht al dat ik hem herkende. 't Is dus Scream van Zenith Dj. :]
mijne tot 2 sept. xD
OT: vind hem niet zo heel tof...
OT: vind hem niet zo heel tof...
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ik vind hem Lekker! 
Tatanka speelde gister Zenith vs Avex - Scream als laatste track, net voordat headhunter moest beginnen 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Haha nicewrote:Tatanka speelde gister Zenith vs Avex - Scream als laatste track, net voordat headhunterz moest beginnen
En toch klinkt Summer of Hardstyle beter dan Scream, het is alleen zo jammer dat SoH een bijna 1op1-kloon is. Voor de rest knalt die plaat zo heerlijk weg. Die kick na de break is zoooo geniaal! Maar deze plaat gaat helaas te vaak gedraaid worden. Gisteren ook al weer 3 keer langs horen komen...
wrote:En toch klinkt Summer of Hardstyle beter dan Scream, het is alleen zo jammer dat SoH een bijna 1op1-kloon is. Voor de rest knalt die plaat zo heerlijk weg. Die kick na de break is zoooo geniaal! Maar deze plaat gaat helaas te vaak gedraaid worden. Gisteren ook al weer 3 keer langs horen komen...
het is gewoon een schande, toppunt van niet origineel zijn
Alles behalvewrote:En toch klinkt Summer of Hardstyle beter dan Scream
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ik vind hem toch prachtig 
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Hier zit wat meer power in als bij Scream maar vind ze beide geweldig geniaal ook hoe Tatanka met Scream afsloot 
Jezus, lekker boeiend man. Stel het was een of andere edit van Zenith zelf dan had je hem helemaal geniaal gevonden...wrote:wrote:En toch klinkt Summer of Hardstyle beter dan Scream, het is alleen zo jammer dat SoH een bijna 1op1-kloon is. Voor de rest knalt die plaat zo heerlijk weg. Die kick na de break is zoooo geniaal! Maar deze plaat gaat helaas te vaak gedraaid worden. Gisteren ook al weer 3 keer langs horen komen...![]()
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
+1wrote:Jezus, lekker boeiend man. Stel het was een of andere edit van Zenith zelf dan had je hem helemaal geniaal gevonden...wrote:wrote:En toch klinkt Summer of Hardstyle beter dan Scream, het is alleen zo jammer dat SoH een bijna 1op1-kloon is. Voor de rest knalt die plaat zo heerlijk weg. Die kick na de break is zoooo geniaal! Maar deze plaat gaat helaas te vaak gedraaid worden. Gisteren ook al weer 3 keer langs horen komen...![]()
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Nu weten we wel voort dat het gejat is, maar dat hij toch lekker door dreunT!!
, en wel netjes blijven he, maar het sloeg inderdaad nergens op