Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Unreleased Single

Project One - Can't Lose This Time

1. 01Can't Lose This Time
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Artiest: Project One

Track(s): TBA (Can't Lose This Time)

Sample/video:

https://clyp.it/zpalgcb1

Bron: ^
Last edited by Pedaalemre on 10 Jun 2019 13:34, edited 3 times in total.
J
Hardtraxxer
193 posts member since 2015
last seen 9 days ago
Poh deze is wel echt gruwelijk dik! Veel Wildstylez invloeden! (L)
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 7 minutes ago
Mid is erg saai imo. Duurt veel te lang ook. Break is mooi en de melodie pakt me meteen :loving:, maar helaas weer vrij weinig drive in de climax :(
Last edited by Svbtwee on 13 Sep 2018 21:06, edited 1 time in total.
B
Hardtraxxer
171 posts member since 2017
last seen Dec 2020
(L) (L) (L)
Zieke plaat zo op het eerste gehoor.
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Geen twijfel over mogelijk dat dit weer een ijzersterke productie is, maar had dit toch liever onder Wildtylez gezien. Ik snap nu de toegevoegde waarde niet echt meer van het alias P1, aangezien veel van hun nieuwe tracks net zo goed solo platen van HHZ of WS konden zijn. Dat mysterieuze en donkere sfeertje waarmee hun act zich onderscheidde is nergens meer te bekennen, en dat is toch wel erg jammer. Los van dit luistert hij wel weer heerlijk weg :loving:
A
Hoor ook beetje Atmozfears?
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Anonymous wrote:Hoor ook beetje Atmozfears?
Denk niet dat ze als Project One een Atmozfears plaat gaan draaien. xd

Vind dit niet veel aan :/
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Leuk plaatje, niet heel bijzonder tho. Maar imo wel de beste van de nieuwe P1 platen sinds defqon.

De melodie lijkt wel een beetje op Demi Kanon & Energyzed - Illuminated imo
A
MYTZE wrote:
Denk niet dat ze als Project One een Atmozfears plaat gaan draaien. xd

Vind dit niet veel aan :/
Misschien colab van Wildstylez of HHZ :P Ze houden zich sowieso niet heel erg meer aan dat alleen maar P1 platen (toch?)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Heerlijke melodie, als je dit voor het eerst live hoort valt je mond toch open van bewondering.. Je merkt dat Project One platen heel melodisch zijn en rustig voor hardstyle begrippen, maar niet iedere act hoeft alleen maar hard harder hardst. Ik vind het echt een toffe act, mooie muziek. What's not to like?
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Dat nieuwe Headhunterz huppeltje met die kicks in de climax vind ik maar niks. Melodie doet me ook niks. Die mid daarentegen springt er voor mij juist weer uit. Doet me denken aan de mid van Forever Az One :drool: Maar ja, weer een plaat waarbij alleen de mid me wat doet... Meh.
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 13 days ago
Deze gasten leggen altijd zoveel emotie met hun muziek op de mat. Ze kunnen imo het beste dit verwerken in hun muziek. Ik kan het persoonlijk erg goed hebben ipv 13/12 tracks.. ieder z'n eigen mening ^^ deze melodie blijft iig goed hangen bij mij :D
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Japper28 wrote:Geen twijfel over mogelijk dat dit weer een ijzersterke productie is, maar had dit toch liever onder Wildtylez gezien. Ik snap nu de toegevoegde waarde niet echt meer van het alias P1, aangezien veel van hun nieuwe tracks net zo goed solo platen van HHZ of WS konden zijn. Dat mysterieuze en donkere sfeertje waarmee hun act zich onderscheidde is nergens meer te bekennen, en dat is toch wel erg jammer. Los van dit luistert hij wel weer heerlijk weg :loving:
Waar komt dat toch vandaan?
Ik heb Project One nog nooit mysterieus en donker gevonden.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
zeke wrote:
Japper28 wrote:Geen twijfel over mogelijk dat dit weer een ijzersterke productie is, maar had dit toch liever onder Wildtylez gezien. Ik snap nu de toegevoegde waarde niet echt meer van het alias P1, aangezien veel van hun nieuwe tracks net zo goed solo platen van HHZ of WS konden zijn. Dat mysterieuze en donkere sfeertje waarmee hun act zich onderscheidde is nergens meer te bekennen, en dat is toch wel erg jammer. Los van dit luistert hij wel weer heerlijk weg :loving:
Waar komt dat toch vandaan?
Ik heb Project One nog nooit mysterieus en donker gevonden.
The Zero Hour, Fantasy Or Reality, Halfway There, It's A Sine, Raiders Of The Sun, allemaal wel duister als je het aan mij vraagt. Niet de duister waar je in 2018 aan zou denken bij Hardstyle (Spoontech edg) maar het was toch zeker wel melodieuze hardstyle met een donker/mysterieus/sinister randje.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ik heb dat nog nooit zo ervaren hoor.
Zeker niet toen ze dat album uitbrachten in 2008. Het was Project One en het paste precies in die tijd.

Snap ook echt niet wat er duister is aan het pianootje in Fantasy or Reality.
Zero Hour en Raiders Of The Sun misschien dan een beetje.
Maar dan vind ik Zany - Widowmaker uit die tijd veel meer duister en mysterieus. (Laat ie alsjeblieft dat stijltje weer eens gaan maken :loving: )
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Khadber wrote:Heerlijke melodie, als je dit voor het eerst live hoort valt je mond toch open van bewondering.. Je merkt dat Project One platen heel melodisch zijn en rustig voor hardstyle begrippen, maar niet iedere act hoeft alleen maar hard harder hardst. Ik vind het echt een toffe act, mooie muziek. What's not to like?
Spitta wrote:Deze gasten leggen altijd zoveel emotie met hun muziek op de mat. Ze kunnen imo het beste dit verwerken in hun muziek. Ik kan het persoonlijk erg goed hebben ipv 13/12 tracks.. ieder z'n eigen mening ^^ deze melodie blijft iig goed hangen bij mij :D
Dit dus vooral ^^
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Khadber wrote:Heerlijke melodie, als je dit voor het eerst live hoort valt je mond toch open van bewondering.. Je merkt dat Project One platen heel melodisch zijn en rustig voor hardstyle begrippen, maar niet iedere act hoeft alleen maar hard harder hardst. Ik vind het echt een toffe act, mooie muziek. What's not to like?
Dit :yes:
R
Hardtraxxer
120 posts member since 2015
last seen Jun 2022
Ik moet er niet aan denken dat dit rond middernacht op Qlimax zou worden gedraaid. Leuk als openingssetje, maar meer dan dat ook echt niet :sleep:
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Als je zo'n plaat voor t eerst live hoort dan weet je meteen, dit is gewoon een klasse productie :loving:
View on YouTube
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
:drool:
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Dit vind ik tot nu toe een van de minste P1 platen. Dat kan, niks mis mee. Als je een (mini)album maakt zit er altijd wat tussen wat je niet ligt. Dit gaat me net iets te traag ofzo.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 15 days ago
Deze doet me zo op het eerste gehoor niet zo heel veel.
Dit soort midintro’s hoeven ze niet in elke track te stoppen wat mij betreft...
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
:loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 16 hours ago
Ik dacht eigenlijk gelijk aan Atmozfears - The Final Mission :huh:
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
wat een drive in de climax goeie melodie