live edit van qlimax 08?wrote:The Story Unfolds lijkt me niet echt een nummer om te Remixen.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Vele vinden The story Unfolds 'het' nummer van wat er op het album stond. Dus verwacht niet dat die geremixt zal worden. 
Life Beyond earth of Raiders of the Sun een remix sessie te wachten staat.
Life Beyond earth of Raiders of the Sun een remix sessie te wachten staat.
RMX 001... Kan ik hier uit opmaken dat heel het album nog een keertje in de remix blender gaat :') ?
ja denk het wel, second ik zoek em ffwrote:live edit van qlimax 08?wrote:The Story Unfolds lijkt me niet echt een nummer om te Remixen.
edit:
The Story Unfolds (Edit) - Project One
http://www.mediafire.com/?me5kkqewhym" target="_blank" rel="nofollow
The Prophet ziet money jeweettog!!wrote:RMX 001... Kan ik hier uit opmaken dat heel het album nog een keertje in de remix blender gaat :') ?
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
De climax werd niet veranderd toch? alleen dat vanwrote:live edit van qlimax 08?wrote:The Story Unfolds lijkt me niet echt een nummer om te Remixen.
Ring the alarm ... blablablablabla
ja, maar dat klinkt wel 10x beter als normaal vind ik
en het is een soort dubje, want de climax intro is weg, of in ieder geval, een deel daarvan
-
JHardtraxx Elite
- last seen Jan 2013
Ik vind hem ook inderdaad beter, alleen de kwaliteit is niet zo goed maarjawrote:ja, maar dat klinkt wel 10x beter als normaal vind iken het is een soort dubje, want de climax intro is weg, of in ieder geval, een deel daarvan
Ja of juist wel natuurlijk.wrote:Vele vinden The story Unfolds 'het' nummer van wat er op het album stond. Dus verwacht niet dat die geremixt zal worden.
wel netjes, Rate Reducer (Headhunterz Rmx) is echt masterlijk en zeker een verbetering.
Numbers (Wildstylez Rmx) vind ik dan wel minder. dan is numbers ook gewoon niet het beste nr op dat album...
Numbers (Wildstylez Rmx) vind ik dan wel minder. dan is numbers ook gewoon niet het beste nr op dat album...
Hoop dat P1 nieuwe tracks brengt, en niet enkel Remixen 
Vind ik juist vet, ben wel benieuwd wat voor draai ze kunnen geven aan bestaande tracks, en ik hou ook wel van de herkenbaarheid van bijvoorbeeld vocals.wrote:Hoop dat P1 nieuwe tracks brengt, en niet enkel Remixen
Misschien zie ik het verkeerd... maar als ze al die tracks gaan remixen staan ze dus eigenlijk niet achter het resultaat dat ze uitgebracht hebben?wrote:Vind ik juist vet, ben wel benieuwd wat voor draai ze kunnen geven aan bestaande tracks, en ik hou ook wel van de herkenbaarheid van bijvoorbeeld vocals.wrote:Hoop dat P1 nieuwe tracks brengt, en niet enkel Remixen
Zullen we de tracks maar even omdraaien? Wat is Rate Reducer Remix toch lief geworden..wrote:wel netjes, Rate Reducer (Headhunterz Rmx) is echt masterlijk en zeker een verbetering.
-
JHardtraxx Elite
- last seen Jan 2013
Onzin Waarom brengen zoveel dj's dan ook een remix uit op hetzelfde vinyl,wrote:Misschien zie ik het verkeerd... maar als ze al die tracks gaan remixen staan ze dus eigenlijk niet achter het resultaat dat ze uitgebracht hebben?wrote:Vind ik juist vet, ben wel benieuwd wat voor draai ze kunnen geven aan bestaande tracks, en ik hou ook wel van de herkenbaarheid van bijvoorbeeld vocals.wrote:Hoop dat P1 nieuwe tracks brengt, en niet enkel Remixen
om er een andere draai aan te geven.
Dan kun je ook zeggen dat elke keer dat ze een nieuwe track uitbrengen, ze het blijkbaar niet eens waren met hun vorige track...wrote:Misschien zie ik het verkeerd... maar als ze al die tracks gaan remixen staan ze dus eigenlijk niet achter het resultaat dat ze uitgebracht hebben?wrote:Vind ik juist vet, ben wel benieuwd wat voor draai ze kunnen geven aan bestaande tracks, en ik hou ook wel van de herkenbaarheid van bijvoorbeeld vocals.wrote:Hoop dat P1 nieuwe tracks brengt, en niet enkel Remixen