Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Cover: Project One - One Without A Second
HS Unreleased Single

Project One - One Without A Second

Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
:loving:
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 3 days ago
ThaBomba. wrote:Vind het juist een erg sterke plaat met een "grote mannen melodie" net als dat Encore dat heeft. Mozart 2.0
Dit, een beetje een complexere melodie kan nooit kwaad. In HQ echt een pareltje :loving: :loving:
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Over kermishardstyle gesproken.. nee vind hem ook niet geweldig -.-
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Vind t echt een heerlijk nummer :loving:
Die opbouw met vocals naar de melodie :love:
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Na een aantal keer luisteren vind ik hem toch best vet :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 days ago
PvO Hardstyle wrote:Als die melodie omhoog gaat, zie ik toch een draaimolen en een suikerspin voor me.
Dit had ik ook ja. Nummer pakt mij totaal niet.
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
chas1n wrote:
PvO Hardstyle wrote:Als die melodie omhoog gaat, zie ik toch een draaimolen en een suikerspin voor me.
Dit had ik ook ja. Nummer pakt mij totaal niet.
mij dan weer wel :) heerlijk nummertje
Hardtraxxer
259 posts member since 2009
last seen 9 days ago
wordt nergens echt spannend
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 18 days ago
Ik begin deze track steeds meer te waarderen! :thumbsup: Hiermee doel ik voornamelijk op de eerste climax! De tweede climax is me net iets te random.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Komt zeker niet in de buurt van Luminosity, maar vind het wel een leuk nummer :)
S
SL8492 wrote:Komt zeker niet in de buurt van Luminosity, maar vind het wel een leuk nummer :)
En ik snap nou weer niet wat iedereen in Luminosity ziet. Leuk, maar toch niet zo bijzonder...?
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
stefaneke wrote:
En ik snap nou weer niet wat iedereen in Luminosity ziet. Leuk, maar toch niet zo bijzonder...?
Moet je de vlogs voor kijken, de feeling voor hebben en beseffen hoe ze dit hebben aangepakt. Als je daar een deel van mist is het 'maar' een leuk plaatje ja.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Kaasstaaf wrote:
stefaneke wrote:
Moet je de vlogs voor kijken, de feeling voor hebben en beseffen hoe ze dit hebben aangepakt. Als je daar een deel van mist is het 'maar' een leuk plaatje ja.
Jongen, het nummer is toch niet gemaakt door Noisecult dus dan is het automatisch kut voor Stefaneke. Noisecult en oude kneiters = leven
S
Kaasstaaf wrote:Moet je de vlogs voor kijken, de feeling voor hebben en beseffen hoe ze dit hebben aangepakt. Als je daar een deel van mist is het 'maar' een leuk plaatje ja.
Alles gekeken. Feeling was op zich ook wel aanwezig. Plaat vind ik gewoon veel te housey.
Lenny wrote: Jongen, het nummer is toch niet gemaakt door Noisecult dus dan is het automatisch kut voor Stefaneke. Noisecult en oude kneiters = leven
Never go full retard.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
jeffrey2107 wrote:doet me helemaal niks deze
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Ga je het beoorderen als Project One plaat, dus vergelijken met de oude nummers, dan kan het inderdaad een beetje tegenvallen. Ga je het vergelijken met de huidige hardstyle dan vind ik dit toch ook gewoon een goed nummer. Maar Luminosity vind ik toch beter.
Hardtraxxer
147 posts member since 2015
last seen Jan 2019
ThaBomba. wrote:Vind het juist een erg sterke plaat met een "grote mannen melodie" net als dat Encore dat heeft. Mozart 2.0

Mooi gesproken!! Bizar lekkere plaat dit (L) (als wildstylez meer van dit gaat maken word ik wel heel erg blij)