Active topics in Tracks
Moderators
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Dit, een beetje een complexere melodie kan nooit kwaad. In HQ echt een pareltjewrote:Vind het juist een erg sterke plaat met een "grote mannen melodie" net als dat Encore dat heeft. Mozart 2.0
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Over kermishardstyle gesproken.. nee vind hem ook niet geweldig 
Vind t echt een heerlijk nummer
Die opbouw met vocals naar de melodie
Die opbouw met vocals naar de melodie
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Na een aantal keer luisteren vind ik hem toch best vet 
Dit had ik ook ja. Nummer pakt mij totaal niet.wrote:Als die melodie omhoog gaat, zie ik toch een draaimolen en een suikerspin voor me.
mij dan weer welwrote:Dit had ik ook ja. Nummer pakt mij totaal niet.wrote:Als die melodie omhoog gaat, zie ik toch een draaimolen en een suikerspin voor me.
Ik begin deze track steeds meer te waarderen!
Hiermee doel ik voornamelijk op de eerste climax! De tweede climax is me net iets te random.
Komt zeker niet in de buurt van Luminosity, maar vind het wel een leuk nummer 
-
S
En ik snap nou weer niet wat iedereen in Luminosity ziet. Leuk, maar toch niet zo bijzonder...?wrote:Komt zeker niet in de buurt van Luminosity, maar vind het wel een leuk nummer
Moet je de vlogs voor kijken, de feeling voor hebben en beseffen hoe ze dit hebben aangepakt. Als je daar een deel van mist is het 'maar' een leuk plaatje ja.wrote:
En ik snap nou weer niet wat iedereen in Luminosity ziet. Leuk, maar toch niet zo bijzonder...?
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Jongen, het nummer is toch niet gemaakt door Noisecult dus dan is het automatisch kut voor Stefaneke. Noisecult en oude kneiters = levenwrote:Moet je de vlogs voor kijken, de feeling voor hebben en beseffen hoe ze dit hebben aangepakt. Als je daar een deel van mist is het 'maar' een leuk plaatje ja.wrote:
En ik snap nou weer niet wat iedereen in Luminosity ziet. Leuk, maar toch niet zo bijzonder...?
-
S
Alles gekeken. Feeling was op zich ook wel aanwezig. Plaat vind ik gewoon veel te housey.wrote:Moet je de vlogs voor kijken, de feeling voor hebben en beseffen hoe ze dit hebben aangepakt. Als je daar een deel van mist is het 'maar' een leuk plaatje ja.
Never go full retard.wrote: Jongen, het nummer is toch niet gemaakt door Noisecult dus dan is het automatisch kut voor Stefaneke. Noisecult en oude kneiters = leven
Ga je het beoorderen als Project One plaat, dus vergelijken met de oude nummers, dan kan het inderdaad een beetje tegenvallen. Ga je het vergelijken met de huidige hardstyle dan vind ik dit toch ook gewoon een goed nummer. Maar Luminosity vind ik toch beter.