Eenswrote:Kick is onderhand een snare, en het lijkt wel alsof de bass niet bij de punch hoort. De synth in de climax is wel leuk, en het idee van de melodie zit goed, gewoon een fijn deuntje.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01The Lurking Fear
- 02Data Morgana
wrote:wrote:Vind dit toch wel een heerlijke plaat vanwege die 'zeurderige' synth.
-
A
Ja ik vind The Lurking Fear wel echt heerlijk, stoor me ook niet aan de kicks. Hoor zo eentweedrie niet wat er mis mee is. Je had ook niet moeten verwachten dat dit hetzelfde zou zijn als Co2, we zijn 2 jaar verder en dit zijn ze niet eens allebei 
Deze gaat gehaald worden
Deze gaat gehaald worden
Kunnen er beiden mee door maar had er toch iets meer van verwacht. 
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
View on YouTube
The Lurking Fear vind ik wel vetjes, Data Morgana pakt me nog steeds niet helemaal.
Al met al prima release.
Uiteindelijk toch iets te hoge verwachtingen gehad vanwege CO2
The Lurking Fear vind ik wel vetjes, Data Morgana pakt me nog steeds niet helemaal.
Al met al prima release.
Uiteindelijk toch iets te hoge verwachtingen gehad vanwege CO2
Last edited by Magnetron on , edited 1 time in total.
Inderdaad.wrote:Jammer van de kick in The Lurking Fear
Ik zie hier veel negatieve reacties over de slappe kick, maar is dat juist niet het kenmerk van al die happy-hardstyle?? heel veel melodie en weinig kick als je het mij vraagt.
Als je een echte kick wilt moet je een andere genre kiezen....
wrote:Ik zie hier veel negatieve reacties over de slappe kick, maar is dat juist niet het kenmerk van al die happy-hardstyle?? heel veel melodie en weinig kick als je het mij vraagt.
Wat zeg jij nou?wrote:Ik zie hier veel negatieve reacties over de slappe kick, maar is dat juist niet het kenmerk van al die happy-hardstyle?? heel veel melodie en weinig kick als je het mij vraagt.
Not sure if serious...wrote:Ik zie hier veel negatieve reacties over de slappe kick, maar is dat juist niet het kenmerk van al die happy-hardstyle?? heel veel melodie en weinig kick als je het mij vraagt.