Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Primefire - Kick Your Teeth (GBD140)

Label
Gearbox Digital
Catalogue number
GBD140
G
Hardtraxxer
459 posts member since 2012
last seen Sep 2019
Primefire - Kick Your Teeth [GBD140]

Label: Gearbox Digital
WEB release: 29.02.2016

Tracks:
Primefire - Kick Your Teeth

Samples:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Tja wat moet ik hier van zeggen, zal live vast hard gaan maar kom op gek alleen een kick met een geluidje erachter en we're done? :/
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
jaron123 wrote:Tja wat moet ik hier van zeggen, zal live vast hard gaan maar kom op gek alleen een kick met een geluidje erachter en we're done? :/
Makkelijk scoren zo ja, lijkt ook wel of in het laatste stuk de bpm wat lager is. Of het moet aan mij liggen..
P
Hardtraxxer
302 posts member since 2011
last seen Jun 2024
Dit is gewoon een 1:1 kopie van de SZP sound..
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
ParanoidNL wrote:Dit is gewoon een 1:1 kopie van de SZP sound..
Lijkt inderdaad op de kick van SZP, alleen vind ik deze wel beter als ik eerlijk ben.. wat minder blikkerig
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wel beetje SZP nagedaan inderdaad. Maar kan SZP wel waarderen, dus ook dit vind ik prima te pruimen, vocals zijn wel vet, geven wel veel drive mee.

Blijf er bij dat je dit soort tracks niet teveel moet uitpluizen, gewoon geinig voor de huidige raw setjes, tracks die je niet vaak langs hoort komen, maar gewoon goeie hap snap tracks voor tussendoor. :)
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Rickzel wrote:Wel beetje SZP nagedaan inderdaad. Maar kan SZP wel waarderen, dus ook dit vind ik prima te pruimen, vocals zijn wel vet, geven wel veel drive mee.

Blijf er bij dat je dit soort tracks niet teveel moet uitpluizen, gewoon geinig voor de huidige raw setjes, tracks die je niet vaak langs hoort komen, maar gewoon goeie hap snap tracks voor tussendoor. :)
juist wel uitpluizen, beetje makkelijk scoren als iedereen zo denkt.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Ivey Jones wrote:
jaron123 wrote:Tja wat moet ik hier van zeggen, zal live vast hard gaan maar kom op gek alleen een kick met een geluidje erachter en we're done? :/
Makkelijk scoren zo ja, lijkt ook wel of in het laatste stuk de bpm wat lager is. Of het moet aan mij liggen..
Lijkt zo omdat ie in het midden sneller is, en daarna weer teruggaat naar het BPM van het begin van de track.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Cruelty wrote:Kick anders lekker zelf je teeth
haha ik moest lachen :P
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
@Distinctive

Ja opzich ben ik het met je eens, maar je gaat er toch niks aan veranderen :P ik ben inmiddels op een punt dat ik "dit soort" tracks al kan waarderen als ik een paar dingen kan vinden die me live wel zullen bevallen. Dit soort tracks worden toch geen mega hits ofzo.