Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 23 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 50 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS EP 2 tracks

Prime Suspects - Scourge / Biblical (Mrotek & Arctus Remix) (SPOON081)

Label
Spoontech
Catalogue number
SPOON081
  1. ScourgeYouTube
  2. Biblical (Mrotek & Arctus Remix)YouTube
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Prime Suspects - Scourge / Biblical (Mrotek & Arctus Remix) (SPOON081)

Label: Spoontech Records
WEB release: 14/12/2015

Tracks:
01. Prime Suspects - Scourge
02. Prime Suspects - Biblical (Mrotek & Arctus Remix)

Samples:
View on YouTube
View on YouTube

Bron: Spoontech
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Scourge doet me (nog) niet veel, Biblical remix vind ik daarentegen wel een goede, stevige plaat :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Prime Suspects zijn helaas de enige artiesten van Spoontech die me vaak niet kunnen boeien met hun releases, zo ook deze niet. Het heeft niet het onderscheidende wat de andere Spoontech artiesten wel hebben, en hun livesets hebben ook dat kwaaltje. Deze tracks hadden net zo goed op A2 oid uit kunnen komen. Vooral de remix past echt precies de standaard raw formule toe met een tergende jankscreech door de climax.

Ik had overigens ook het idee dat Prime Suspects allang weg was bij ST. Samen met Mind Dimension de enige artiest die niet op Bass Protocol staat. En nu komen ze na meer dan 1 jaar met maar één nieuwe eigen track aanzetten? :huh:
M
Hardtraxxer
333 posts member since 2015
last seen Feb 2026
pim0412 wrote:Prime Suspects zijn helaas de enige artiesten van Spoontech die me vaak niet kunnen boeien met hun releases, zo ook deze niet. Het heeft niet het onderscheidende wat de andere Spoontech artiesten wel hebben, en hun livesets hebben ook dat kwaaltje. Deze tracks hadden net zo goed op A2 oid uit kunnen komen. Vooral de remix past echt precies de standaard raw formule toe met een tergende jankscreech door de climax.

Ik had overigens ook het idee dat Prime Suspects allang weg was bij ST. Samen met Mind Dimension de enige artiest die niet op Bass Protocol staat. En nu komen ze na meer dan 1 jaar met maar één nieuwe eigen track aanzetten? :huh:
Ben het eens met je lange verhaal
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Eens met Pim. Vind PS ook niet echt interessant, enige plaat die ik leuk vind is Biblical en die is ook niet eens fantastisch.