Wow vind dit totaal niet bij spoontech passen, want vind de rest daar echt bout van. Lekkere sounds met een goeie kick! Ben benieuwd wat er meer komt van deze artiesten(lijkt me meerdere naar de naam kijkend)
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Inderdaad niet echt wat je van Spoontech gewent bent, en inderdaad zonde van de vocals maar desondanks vind ik het zeker wel een goeie plaat 
Gehoord op WiSH! Herken hem. 1 van de 4 Britten heeft deze gedraaid. Live dreunt dit ding echt gigantisch door. Verder wel aardig, maar niet bijzonder.
Klinkt een beetje simpel en die vocals zijn GAYYYYY.
Wat? Spoontch? Teleurstellend van ze... 
wrote:Wat? Spoontch? Teleurstellend van ze...
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
vind het juist wel goed van Spoontech.. HS mafia begint ook steeds meer op Delete te lijken. laatste paar release vond ik veel op Vazard en Delete lijken dit geeft wat meer diversiteit, alleen maar beterwrote:wrote:Wat? Spoontch? Teleurstellend van ze...
Ik denk meer om het feit dat het zo'n poing poing kickje is met zulke vocals e.d.wrote:vind het juist wel goed van Spoontech.. HS mafia begint ook steeds meer op Delete te lijken. laatste paar release vond ik veel op Vazard en Delete lijken dit geeft wat meer diversiteit, alleen maar beterwrote:wrote:Wat? Spoontch? Teleurstellend van ze...
Terwijl spoontech toch meer van de doffe dreunen, simpele melodieen en schreeches is. Wat in mijn ogen nice is btw.
En Hardstyle Mafia heeft nooit zo'n stijl als dit gehad. Het enige is dat HM zijn kicks nu wat zuiverder en beter heeft dan eerst. Voor de rest produceren ze nog net zo als Boom & Blast, Would You Care enz.
Vind dit idd niet echt bij spoontech passen maarja, uitbreiden en meer varieren kan altijd, word de kwaliteit van de rest niet minder om.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
wrote:klik