Active topics in Tracks
Moderators
Ben er niet weg van, doet me een beetje denken aan Paranoid. Hoop dat er binnenkort weer eens een duister rechttoe rechtaan nummertje a la Outrageous aankomt want ik heb het idee dat ze iets te veel willen experimenteren.
Kicks lijken de slechtste kicks te zijn wie ik ooit van ze heb gehoord. Weet nog niet precies wat ik van de rest moet vinden.
Vind dit juist weer een hele vette van ze
Hou er van als producers wat experimenteren ipv altijd maar hetzelfde. Blijft het ook leuk
Hou er van als producers wat experimenteren ipv altijd maar hetzelfde. Blijft het ook leuk
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Lijkt idd erg veel op Paranoid wat ik trouwens helemaal niet erg vind
Klinkt lekker en de kicks vind ik wel gewoon goed.
Klinkt lekker en de kicks vind ik wel gewoon goed.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Fucking. Vet.
Ouwe NC sound, klinkt lekker tot nu toe 
Ik moet zeggen dat ik hem heel gaaf vind klinken. Intro bevat een heerlijke drive en die uithalen in de climax vind ik ook gaaf klinken 
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Leuk nummertje! 
wrote:Nette plaat, wel indd beetje paranoid achtig! Vind de kicks ook veel lijken op Frequencerz kicks
Ik word er vrolijk van, dus dat is een goed teken.
Heerlijk plaatje weer.
Een stevige paranoid, klinkt best goed! Lichtelijk beukniveau, leuk.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Heeel wat anders maar het klinkt zoooo lekker! mogen idd wel met weer een beuker komen maar deze experimentele weg heb ik echt geen poblemen mee!
Even snel geluisterd, en deed me denken aan Frequencerz - Fly with Me. Best jammer want vind dat een minder nummer...
Maar hopen dat er meer tracks a la Personality/Locked Up komen
Maar hopen dat er meer tracks a la Personality/Locked Up komen
-
J
Wat een helden plaat, als je ziet dat Paranoid ook klasbak niveau was en het er veel van weg heeft
Laat maar snel komen met Soundwaves

Laat maar snel komen met Soundwaves
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ontzettend vet. 
Man wat wil ik deze live eens horen. Is zo een van die platen waar je een enorme glimlach op je gezicht van krijgt dan