Soundwaves zit erg goed in elkaar. Sfeertje mag er zijn! Vind alleen de vocals wat minder, het stemgeluid is niet je van het.
Surprise mag ik eigenlijk ook wel, leuk sfeertje!
Na La Musica weer een goede hit te pakken, goed bezig deze mannen!
Allebei hele vette tracks, rammen to the max! Zijn ook allebei, nja totaal anders is misschien overdreven, maar ze zijn wel allebei anders en divers. En die kick in Soundwaves... tja.. moet alles kapot ofzo?!?!
Het is al vaak gezegd maar tering zeg wat een kicks in Soundwaves Een van de vetste nummers die ik op Hardbass heb gehoord!
Surprise mag er ook zeker wezen! Ja de kicks lijken wat op Frequencerz kicks maar ik stoor me er niet aan. En bovendien ik mag van P&D toch echt wel aannemen dat ze hun kicks zelf maken
Soundwaves is erg dik en die kicks... niets op aan te merken! Surprise vind ik wat minder als ik hem ga vergelijken met Soundwaves maar lang niet slecht!
Die kick in Soundwaves, die klapt er even lekker op Suprise lijkt inderdaad extreem veel op Paranoid, niet dat dat betekent dat dat slecht is, vond Paranoid altijd welk leuke sounds hebben, Suprise dus ook. Jammer alleen van de iets zwakkere kicks. Staat een beetje heel erg in de schaduw van Soundwaves vind ik.