Teeeeeeering 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Prefix & Density - Search And Destroy (LOUD012)
- Label
- Loudness Records
- Catalogue number
- LOUD012
- 01Search And Destroy (Pro Mix)
- 02Search And Destroy (Edit)
ik vind het nog niet echt een schokkende track
Heerlijke plaat, alleen vind ik het persoonlijk heel erg jammer dat het laatste deel van de melodie zo ver omlaag gaat, waardoor de track voor mij veel energie verliest.
-
BHardtraxxer
- 187 posts member since 2015
- last seen May 2017
Vind ik idd ook! Maar wel hele vette plaat weerwrote:Heerlijke plaat, alleen vind ik het persoonlijk heel erg jammer dat het laatste deel van de melodie zo ver omlaag gaat, waardoor de track voor mij veel energie verliest.
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Wat een plaat weer! Deze jongens zijn ook zo goed bezig! Goed idee om een nieuwe collab met Phuture Noize te maken. Heerlijk dat verschil in hoogte van de melo met een prima pitchkick.
wat een prachtplaat, kippenvel tot over mn oren 
Ik vond hem in net niet hq al heel erg dik. Maar wat klinkt dit goed 
meh , ik vind erg nog steeds niet zoveel aan
-
S
Ik ben absoluut geen P&D fanboy maar dit is toch wel van bijzondere hoge kwaliteit. De sounds alleen klinken al zo fijn en zuiver dat ookal zou de plaat niet spannend zijn het nog steeds heel fijn weg luisterd. Maar goed de plaat is verreweg van niet spannend. Ontzettend fijne melodie weer die imo toch terug refereert aan Just A Memory, dikke kicks en erg goed gekozen vocalen. Passen ook precies bij de plaat.
Lekkere vocals maar de melodie pakt me niet, al is het wel een lekkere weg luister plaatwrote:meh , ik vind erg nog steeds niet zoveel aan
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
combi van mannen en vrouwenstem is ook vet gedaan
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Release datum is verkeerd, moet 28/11 zijn 
wrote:Release datum is verkeerd, moet 28/11 zijn
Was dus datum van de preview
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Heerlijke melodie en sfeer zit er in deze track. De kicks van P&D zijn ook altijd goed!