Nu al kippenvel, voor dit soort nummers ga ik speciaal naar P&D bij me volgende feest
Nog beter dan Contrast
wrote:Holy shit, wat gruwelijk vet dit![]()
En desbetreffende MC: doe je gebrabbel ff niet door de climax heen, bedankt.
Nee er is niks aan de MC gevraagd, hij was de hele dag vrij aanwezigwrote:Raar ook van de heren DJ's. Zo iemand vraag je toch direct of die de rest van je set lekker backstage gaat staan? Of is er ivm promo gevraagd of hij de boel even kon verstieren?
Als een werknemer niet goed functioneert geef je hem toch ook verlof of trap je hem eruit?wrote:Daarnaast ga je natuurlijk niet de MC van het podium afsturen, beetje respectloos.
De werkgever is nog altijd de organisatie, niet de DJ's die draaienwrote:Als een werknemer niet goed functioneert geef je hem toch ook verlof of trap je hem eruit?wrote:Daarnaast ga je natuurlijk niet de MC van het podium afsturen, beetje respectloos.
Waar haal jij uit dat ik MC's en DJ's even belangrijk vind? Ik heb dat nergens gezegd / gesuggereerd.wrote:Ik hoop altijd dat organisaties, MC's en DJ's begrijpen dat ik geld betaal om platen live te horen. Niet voor random geblèr door een microfoon. En jouw probleem is direct al dat je MC's en DJ's even belangrijk vindt. Het is trouwens vaak zat gebeurd dat DJ's een MC van een stage hebben gestuurd (gedurende hun act), kan prima.
Ja, ze zijn beide geboekt door de organisatie om het publiek te vermaken. Ik vind niet dat er zo'n hiërarchie aan is te koppelen zoals jij doet.wrote:Als een dj zich er niet mee dient te bemoeien plaats je dj en MC dus op gelijke hoogte (evenredig beide onder organisatie). Dat vind ik dus onzin.
Organisatie
DJ
MC
En dat is enkel als het een goeie MC is. Anders valt ie op de volgende pagina.
Goeie track! Ben benieuwd naar de HQwrote:Zullen we het over de plaat gaan hebben? Lijkt me een beter idee.