Active topics in Tracks
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Weer een slappe top 40 poging. Maar dat vind ik eigenlijk alles wel van popr3b3l
Heb ik nou serieus 167 seconden naar wannabe backstreet boys vocals zitten luisteren? Neemt niet weg dat dit een geweldige plaat is met een heerlijke... Nee, ik kan het niet meer.
wrote:Heb ik nou serieus 167 seconden naar wannabe backstreet boys vocals zitten luisteren? Neemt niet weg dat dit een geweldige plaat is met een heerlijke... Nee, ik kan het niet meer.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
The Prophet & Popr3b3l - So Wrongwrote:Wtf, Popr3b3l? Heb ik iets gemist?
Over de plaat, ik kan hier niet eens meer woorden aan vuil maken. Dit is echt te slecht
Te slecht dit, saai / eentonig, het klinkt allemaal maar droog. 
Wie produceert dit? Want het lijkt me niet dat een nieuwkomer dit ineens uitpoept..
Wat een meuk zeg
Die vocals komen met mijn 12e galproductie mijn mond nog mee uitgekotst... Gatverdamme zeg
Die vocals komen met mijn 12e galproductie mijn mond nog mee uitgekotst... Gatverdamme zeg
ben ik ook heel benieuwd naarwrote:Wie produceert dit? Want het lijkt me niet dat een nieuwkomer dit ineens uitpoept..
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
wrote:Heb ik nou serieus 167 seconden naar wannabe backstreet boys vocals zitten luisteren? Neemt niet weg dat dit een geweldige plaat is met een heerlijke... Nee, ik kan het niet meer.
Alleen bij het zien van die Decibel beelden, krijg ik daar wel zin in!!
-
DHardtraxxer
- 186 posts member since 2010
- last seen Jun 2016
Ik dacht dat Popr3b3l de zanger was bij de collab met the prophet:P
Vind de vocals niet mooi, clip lelijk in elkaar gezet (niks looopt samen) en de rest eigenlijk ook niet zo super. Release krijgt ook geen dub mix, dus helaas allemaal 
Wat een verschrikkelijke meuk dit 
wrote:Wat een verschrikkelijke meuk dit
-
BHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2011
- last seen Jun 2015
die naam alleen al
en dan nog zo'n track. te triest voor woorden dit
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
mwahh........ 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Hier wil ik geen woorden aan vuil maken.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
nee heb je nietwrote:Wtf, Popr3b3l? Heb ik iets gemist?
We kunnen Scantraxx beter op laten doeken, wat een meuk alweer
Kutkicks, gayvocals, amateuristisch geproduceerd, totaal niet hard. Tsja wat we gewend zijn vanuit een bepaalde Scantraxx hoek he.
Opdoeken die meuk !
Kutkicks, gayvocals, amateuristisch geproduceerd, totaal niet hard. Tsja wat we gewend zijn vanuit een bepaalde Scantraxx hoek he.
Opdoeken die meuk !
Komt ook niet op Scantraxx, maar op MBMusic, wat dat ook mag zijn.
https://itunes.apple.com/nl/album/cant- ... d620606671
https://itunes.apple.com/nl/album/cant- ... d620606671
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
MyBadMusic ftw.