Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Heerlijke plaat! supervette sounds 
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
sfeertje 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Leukleuk 
wrote:Heerlijke plaat! supervette sounds
Ben helemaal weg van deze, heerlijke sounds 
-
I
Dit klinkt lekker 
Dit! Vond het zo vet toen ik deze hoorde maandag in TMS!wrote:Heerlijke plaat! supervette sounds
Alleen de vocals zijn vet, kicks komen totaal niet over, waarschijnlijk door de radiostream, maar ik ben bang dat het ook in HQ het geval zal zijn. De rest van de track is niet echt pakkend, ik weet 10 seconde na de track al niet meer hoe ie ging.
Wat een vage sounds in deze track zeg. Geeft een heel apart sfeertje.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Geweldige track
Toch mooi dat artiesten als E-Force en Phrantic echt qua producties steeds beter worden! Echt genieten keer op keer
Toch mooi dat artiesten als E-Force en Phrantic echt qua producties steeds beter worden! Echt genieten keer op keer
Pff, ontzettend jammer van die verschrikkelijke kicks!
Verder klinkt het namelijk best vet!
Vocalen van World of Warcraft, Opera Event (Wizard Of Oz) in Kharazan.. goeie oude tijden. 
Geinige track.
Geinige track.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Haalt het niet bij ' Arise' maar het is zeker een goede opvolger 
Dat vind ik idd het enige jammere aan Phuture Noize, live komen die kicks ook totaal niet goed door.wrote:Pff, ontzettend jammer van die verschrikkelijke kicks!Verder klinkt het namelijk best vet!
Verder zou ik de track vaker moeten gaan horen, op dit moment doet die mij nog niets.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Jammer van de kicks inderdaad, want dat is het enige van deze track wat niet helemaal lekker klinkt. De rest is top!
@ tomac, wat voegt die link van jou toe? 
Inderdaad. Beetje jammer van de kicks, mochten gewoon wat steviger zijn!wrote:Jammer van de kicks inderdaad, want dat is het enige van deze track wat niet helemaal lekker klinkt. De rest is top!
Dit is wel de eerste track waarin ik zo'n circus-achtig sfeertje vet vind, normaal is dat echt moeilijk irritant. Gave sounds, lekker vaag, vette vocals, kicks hadden wel wat krachtiger en meer op de voorgrond mogen zijn. Prima plaat.
Dit!! Wat was dat vet, toen in 2006/7. Karazhanwrote:Vocalen van World of Warcraft, Opera Event (Wizard Of Oz) in Kharazan.. goeie oude tijden.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Dikke track
! Die harpsichord
vet sound design ook, leuk sfeertje, doen we 
heeeel vet nummer ! begin steeds meer overtuigd te raken van Phuture Noize 
Inderdaad, Kicks komen niet over, vooral door de patterns die erin zitten.wrote:Alleen de vocals zijn vet, kicks komen totaal niet over, waarschijnlijk door de radiostream, maar ik ben bang dat het ook in HQ het geval zal zijn. De rest van de track is niet echt pakkend, ik weet 10 seconde na de track al niet meer hoe ie ging.