Last edited by MYTZE on , edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Genesis
- 02Silver Bullet
- 03Dreamers Delight
- 04It Ain't Easy
- 05Sharks
- 06365
- 07Masquerade
- 08I Am A Fighter
- 09You Could Be My Hero
- 10Silhouette
- 11A Fantastic Vibration
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Bizar goed nummer dit
-
SHardtraxxer
- 69 posts member since 2015
- last seen Jul 2026
Dit 
Snap de reacties niet. Vind het maar een saaie track dit.
Doe mij maar meer zoals die 'Liars' en Masquerade enzo.
Doe mij maar meer zoals die 'Liars' en Masquerade enzo.
-
PHardtraxxer
- 626 posts member since 2012
- last seen Aug 2026
Dat bombastische gevoel wat PN eraan kan geven is toch briljant, filmisch.
Album wordt beter en beter
Album wordt beter en beter
-
THardtraxxer
- 155 posts member since 2018
- last seen Jan 2024
Dit op een goed geluid systeem moet toch wel iets moois zijn.
Dit is de Phuture Noize die ik wil zien
Hij heeft z'n beste platen wel voor het laatst bewaard! Ook fijn die iets stevigere kicks ten opzichte van een aantal andere recente platen.
Oeh ja, dit is 'm dan weer wel helemaal. 
-
KHardtraxxer
- 128 posts member since 2019
- last seen Aug 2026
Godallejezus wat een plaat

Sluit me hier bij aan! Favoriet van de Silver Bullet platen tot nu toewrote:Dit is de Phuture Noize die ik wil zienHij heeft z'n beste platen wel voor het laatst bewaard! Ook fijn die iets stevigere kicks ten opzichte van een aantal andere recente platen.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
wrote:Fucking bizarre track
Zo heerlijk hoe die climax inkomt
Erg fijn sfeertje neergezet.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Goeie genade, die opbouw naar en de tweede climax ansich
. Fantastische plaat!
Normaal niet fan van zijn platen, maar dit vind ik wel echt heel erg vet!
Dit klinkt zoveel beter dan die 'popstyle' (sorry!) als 365, sharks en masquerade. Wat een heerlijke drive in de climaxes met die kicks die er 'onverwacht' in komt
Ik vind het verder wel bijzonder hoe hij voor mij op het ene moment de plank finaal mis kan slaan en het volgende moment ik er kippenvel van krijg.
Ik vind het verder wel bijzonder hoe hij voor mij op het ene moment de plank finaal mis kan slaan en het volgende moment ik er kippenvel van krijg.
Lijkt mij gewoon dat hij maakt wat hij wilt en voor hem goed voelt. Hoeft niet persé hit na hit te zijn.wrote:Dit klinkt zoveel beter dan die 'popstyle' (sorry!) als 365, sharks en masquerade. Wat een heerlijke drive in de climaxes met die kicks die er 'onverwacht' in komt![]()
De platen die je noemt zijn ook gewoon goed maar vallen uit het geheel door je hoge verwachtingen gok ik zo?
Plus een album heeft natuurlijk altijd 'fillers'
Het is meer waarom ik Phuture Noize wel/niet tof vind, heeft niet iets met hit na hit, of verwachtingen te maken.wrote:Lijkt mij gewoon dat hij maakt wat hij wilt en voor hem goed voelt. Hoeft niet persé hit na hit te zijn.wrote:Dit klinkt zoveel beter dan die 'popstyle' (sorry!) als 365, sharks en masquerade. Wat een heerlijke drive in de climaxes met die kicks die er 'onverwacht' in komt![]()
De platen die je noemt zijn ook gewoon goed maar vallen uit het geheel door je hoge verwachtingen gok ik zo?