Firepower is een dijk van een plaat, live al helemaal 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- FirepowerYouTube
- SpacetravelYouTube
Source: hardstyle-releases.com
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Wat een helden
Deze bazentrack gewoon niet op t album releasen omdat ze al genoeg tracks hebben
En erg benieuwd naar die andere hierbij
Deze bazentrack gewoon niet op t album releasen omdat ze al genoeg tracks hebben
En erg benieuwd naar die andere hierbij
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Wat is Firepower een ontzettend dikke plaat!
Vind dat trap stukje wel vet gedaan, zeker met die vocalen die het wat extra aandikken 
Misschien juist handiger dat ze deze niet op het album zetten, zo krijgt hij wellicht meer aandacht.
vind het niet zo bijzonder miss omdat ik hem ng niet op een feest heb gehoord
Firepower, wat een driiiiiiive! Al aardig wat keren live mogen aanschouwen en hoe kapot ik ook al ben, krijgt toch telkens me voetjes weer van de vloer! 
Spacetravel heeft een hele mooie melodielijn, jammer dat de climax daar niet in door gaat. 2e climax is dan wel vetter, maar toch net niet door de kicks helaas. Leuk voor thuis.
Spacetravel heeft een hele mooie melodielijn, jammer dat de climax daar niet in door gaat. 2e climax is dan wel vetter, maar toch net niet door de kicks helaas. Leuk voor thuis.
Last edited by Wesz91 on 16 Jul 2013 19:31, edited 3 times in total.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Hoef denk ik niet toe te lichten dat Firepower super dik is. Spacetravel mag er ook zeker zijn, komt lekker door!
Altijd een genot om naar hun tracks te luisteren, zwaar vernieuwend en onderscheidend van wat er tegenwoordig 9 van de 10 keer wordt uitgebracht door andere artiesten.
Altijd een genot om naar hun tracks te luisteren, zwaar vernieuwend en onderscheidend van wat er tegenwoordig 9 van de 10 keer wordt uitgebracht door andere artiesten.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Gewoon een vette release

Space Travel is heel dromerig, mag die melodie ook heel erg, zit echt gevoel in!
Twee dikke tracks als je het mij vraagt.
Space Travel doet me wel een klein beetje aan Phrantic denken, maar dat is zeker niet negatief!
Space Travel doet me wel een klein beetje aan Phrantic denken, maar dat is zeker niet negatief!
-
A
Die mid van Firepower
rest boeit me nie zo erg
en Space Travel is wel heel vet
en Space Travel is wel heel vet
-
DHardtraxx Veteran
Space travel weet me nog niet echt te interesseren helaas.. 
Firepower is een geweldige plaat. Maar spacetravel dat is echt bijna ongekend vet! Toont aan dat PH zeer goede producers zijn. Heerlijke release.
Dit is een hele vette release geworden
dat album wordt nog erg interessant 
Geweldige release dit
supervette souds in Space Travel. Firepower is gewoon een meesterwerkje.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Hele dikke release. Phuture Noize sinds de collab met Phrantic wel een beetje phrantic achtige sounds.
Gaan beide gekocht worden.
Gaan beide gekocht worden.
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Twee erg vette tracks! 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
-
DHardtraxx Veteran
Haal dit maar weg want jezus Spacetravel is wel degelijk interessant!wrote:Space travel weet me nog niet echt te interesseren helaas..
Ik vind Spacetravel echt heerlijk, beetje dat spacie gevoel
Firepower mehhh, ben niet zo kapot van dat stukje trap
Firepower mehhh, ben niet zo kapot van dat stukje trap