Last edited by tjakevladze on 01 Sep 2015 20:43, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Existence Through Sound
- 02Enclosure
- 03Save Me
-
HHardtraxxer
- 283 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
hmmmm sounds interesting 
De productiemachines, benieuwd hoe deze live klinkt
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ik moet eerlijk zeggen dat ik pn altijd links heb laten liggen, op firepower na dan, omdat ik het niets vond. Maar laatste tijd ineens erg van pn geworden, voornamelijk de sfeer die deze heren neer weten te zetting in hun platen: terrordome, hope, everywhere, don't give up en dan nu deze
. Het was denk ik gewoon hun stijl die me onwennig was, maar wat een heerlijke platen maken zij toch
.
OT: tweede climax klinkt erg vet, ben benieuwd naar de kicks.
OT: tweede climax klinkt erg vet, ben benieuwd naar de kicks.
Bij mij net van hetzelfde, ik ben echt van hun stijltje gaan houden. Vind ze zwaar onderschat door de meeste mensen momenteelwrote:Ik moet eerlijk zeggen dat ik pn altijd links heb laten liggen, op firepower na dan, omdat ik het niets vond. Maar laatste tijd ineens erg van pn geworden, voornamelijk de sfeer die deze heren neer weten te zetting in hun platen: terrordome, hope, everywhere, don't give up en dan nu deze. Het was denk ik gewoon hun stijl die me onwennig was, maar wat een heerlijke platen maken zij toch
.
View on SoundCloud
1:08:10
In de tracklist staat Phuture Noize - The Throne (Old edit), er wordt dus nog aan gewerkt, maar dit is echt al belachelijk vet

In de tracklist staat Phuture Noize - The Throne (Old edit), er wordt dus nog aan gewerkt, maar dit is echt al belachelijk vet
-
PArtiest
- 153 posts member since 2011
- last seen Jul 2024
Komen andere vocals in omdat deze ondertussen al meer gebruikt zijn dan de gemiddelde spreekwoordelijke Amsterdamse prostituee..wrote:View on SoundCloud
In de tracklist staat Phuture Noize - The Throne (Old edit), er wordt dus nog aan gewerkt, maar dit is echt al belachelijk vet![]()
![]()
Last edited by PhutureNoize on 29 Jul 2015 17:20, edited 1 time in total.
-
S
wow
-
K
Zow dan

-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Mijn grote god zeg!

Phuture Noize Jazeker, deze plaat heet nu Existence through Sound
Ik heb de vocals aangepast!
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 14 min.
https://www.facebook.com/phuturenoize/p ... =1&theater
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 14 min.
https://www.facebook.com/phuturenoize/p ... =1&theater
Kan deze echt blijven luisteren, zeker kanshebber voor TOTY bij mij 
Holy shit
Wat een ongelofelijk dikke track is dit dan 
Wat een vette sounds in die anti, wat een vette break, wat een vette tweede climax... dit is echt een van de beste tracks die ik van Phuture Noize gehoord heb...
Wat een vette sounds in die anti, wat een vette break, wat een vette tweede climax... dit is echt een van de beste tracks die ik van Phuture Noize gehoord heb...