Echo & Fire In The Hole
Hele sterke release dit!
Hele sterke release dit!
Haha neewrote:Ben ik de enige die bij Fire in the hole op 2:28 een The Magic Show sample hoor? (Of iig een die zij ook gebruiken)
Hahaha, ja grappig dat je het zegt, onbewust gedaan, hadden we later toegevoegd als opvulling daar.wrote:Ben ik de enige die bij Fire in the hole op 2:28 een The Magic Show sample hoor? (Of iig een die zij ook gebruiken)
Weet ik ook nogwrote:Eén ding: Fire in the Hole op Hard Bass
Zou je iets preciezer kunnen zijn?wrote: In Soul Machine hoor ik iig zo'n geluidje wat me heel erg bekend voor komt uit een andere HS track, anyone?
Ja is lastig, in de climax hoor je als 't ware "achter" de melodie zo'n herhalend kort patroontjewrote:Zou je iets preciezer kunnen zijn?wrote: In Soul Machine hoor ik iig zo'n geluidje wat me heel erg bekend voor komt uit een andere HS track, anyone?
Echt een geniale release dit, Phuture Noize stelt mij nooit teleur
Dat dus, hoogtepunt!wrote: Op Hardbass vond ik dat persoonlijk een van de vetste momenten van de avond!
Daar heb je wel gelijk in maar dat hebben de meeste kicks van Hardcopy geloof ik.wrote:Maar het is wel een overload aan bass toch? Geen korte harde kicks?