Volgens mij ben ik de enige die er niet zoveel aan vind.. Wel een tof energiek plaatje met aanstekelijke vocals en goede kicks, maar vind de acid sounds wat minder in deze track. Live vind ik hem ook niet geweldig. Doe mij dan maar weer iets in de richting van Edge Of Extinction. 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Phrantic 
Je bent niet de enige. Ik vind de spells kick in combinatie met acid sounds iets te chaotisch klinken. Is wel een sterke plaat verder en laat wel zien dat Phrantic heel divers kan producerenwrote:Volgens mij ben ik de enige die er niet zoveel aan vind.. Wel een tof energiek plaatje met aanstekelijke vocals en goede kicks, maar vind de acid sounds wat minder in deze track. Live vind ik hem ook niet geweldig. Doe mij dan maar weer iets in de richting van Edge Of Extinction.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Vind dit niet zo veel. Zit wel lekkere energie in, maar daar blijft het ook bij.
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Lekker tempo, op deze geef je gewoon vol gas gegarandeerd 
wat een track weer
Phrantic is toch echt wel een van de betere producers imo 
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Best leuke track, vooral de mid intro kan ik zeker waarderen. Na 02:00 vind ik het niet meer zo geweldig.
Ik zat te wachten op een lekkere Reverse bass, maar die kwam niet
Precies dit dus.wrote:Best leuke track, vooral de mid intro kan ik zeker waarderen. Na 02:00 vind ik het niet meer zo geweldig.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Vind dit dus echt een brute track! \0/
Drive, Acid, ..
Drive, Acid, ..