Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Unreleased Single

Phrantic - Let Go

1. Let GoYouTube
T
Hardtraxx Addict
1063 posts member since 2012
last seen Dec 2014
Artiest: Phrantic

Track(s): Let Go

Sample/video:
View on YouTube

Niet verkeerd, alleen de kicks vind ik iets te hard hiervoor :P
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Phrantic :worship:
Theracords heeft bomveel nummers klaar staan.
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Lekker hard plaatje :worship:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Vind hem ok, maar zoals gezegd vind de melodie niet bij de kick passen. Melodie is te mainstream voor zon harde kick
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
intro is erg lekker en de opbouw naar climax en melodie ook :love:
en kicks :drool: ...super dikke plaat van Phrantic :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Zeker een aardige plaat! Vind zelf ook dat de kicks een beetje overheersen in de climax
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Jurheinen wrote:Melodie is te mainstream voor zon harde kick
Ik vind de kicks te raw voor de melodie.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Oxbow wrote:
Jurheinen wrote:Melodie is te mainstream voor zon harde kick
Ik vind de kicks te raw voor de melodie.
Dat kan ook, je draait het eigenlijk om :P
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
:P
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Het is in ieder geval nog niet de 'affe' versie en tevens nog niet gemasterd, verder houden we bij Theracords wel van heerlijke melodieen met harde kicks xd

Ben zelf juist geen fan van tracks waarin de melodie even hard of soms zelfs harder klinkt dan de kicks want das voor mij de omgekeerde wereld
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ik heb het ook al bij andere Theracords releases genoemd: de kick kan ook té geforceerd klinken, wat nog altijd beter is dan wat Pieter hierboven schetst :)
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Phrantic blijft me maar vermaken, en hij laat maar weer eens zien dat ook z'n mainstream tracks goed te doen zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar platen als Spells, maar ook dit is een dikke voldoende! :)
D
Hardtraxxer
405 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Weer een harde van Phrantic!! :drool:
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 3 days ago
JVDM wrote:Ik heb het ook al bij andere Theracords releases genoemd: de kick kan ook té geforceerd klinken, wat nog altijd beter is dan wat Pieter hierboven schetst :)
Ik volg je ff niet meer :P
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
DjThera wrote:
JVDM wrote:Ik heb het ook al bij andere Theracords releases genoemd: de kick kan ook té geforceerd klinken, wat nog altijd beter is dan wat Pieter hierboven schetst :)
Ik volg je ff niet meer :P
Haha sorry.
DjThera wrote:Ben zelf juist geen fan van tracks waarin de melodie even hard of soms zelfs harder klinkt dan de kicks want das voor mij de omgekeerde wereld
Dit bedoelde ik. Bij Let Go zijn de kicks wel erg op de voorgrond, en dat hoeft soms niet zo vind ik, maar dat is beter dan wat jij zegt; de melodie is harder dan de kicks.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Er was iemand die voorspelde dat het het jaar van Phrantic zou worden, weet niet meer wie en het was volgens mij niet op dit forum. Maar als dit de standaard is kan diegene wel eens gelijk gaan krijgen ook...
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Bekende vocals van Liberate ;).

Vind dit een mooie plaat van Phrantic. Juist niet TE zwaar qua kicks. Krijg een beetje het gevoel van een tussenvorm tussen Drift Away en Spells. Staat me in ieder geval enorm aan!
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Met Radical Redemption in je onderschrift maakt het je niet echt geloofwaardig meer :P
Straks na Drivium @ Theracords Radioshow even luisteren.

Edit: niet helemaal mijn stijl, maar er zit wel lekker veel energie en een fatsoenlijke bassline in deze track, waardoor het alsnog een lekkere plaat is.
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Deze vind ik weer heerlijk met uitstekende vocals natuurlijk :D
Toch een van mijn lievelings theracords producers sinds zijn God OF Terror EP :D
Harde kicks en een mooie onderliggende melodie :loving:
S
Hardtraxxer
75 posts member since 2012
last seen Jun 2012
Daar hou ik dus van :love: . Die krachtige melodie met zulke kicks eronder, geniaal.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Typisch Phrantic stijltje van de laatste tijd, gaaf dus!! Maar of deze net zo vet is als Road Warrior en Spells, daarvoor moet ik hem nog wat vaker luisteren. Interesse is er in ieder geval :)
H
7 posts member since 2010
last seen Feb 2012
Lekkere plaat zeg. Ik vind de melodie overigens helemaal niet slecht bij de kick passen of andersom. Ik heb niet het gevoel dat er iets niet klopt oid. Deze kicks gaan zelfs met het volume helemaal uit nog harder dan wat ik soms voorbij hoor komen. Dat kan ik wel waarderen :P
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
na hem vaker geluisterd te hebben vind ik hem alleen maar vetter worden :thumbsup:
kicks zijn heerlijk en opbouw naar climax en melo die zijn erg lekker, pitchkick liever niet gehad maar zijn niet storend
erg lekker plaatje weer van Phrantic :)
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Helemaal verkocht door de geniale climax. Meeslepende melodie met een behoorlijke kracht-kick. Heel veel energie. Briljante mainstream track.
Hardtraxxer
204 posts member since 2012
last seen Dec 2024
View on YouTube