wrote:Bron: TheraTube
Zal ze es luisteren!
wrote:Bron: TheraTube
Daarom vind ik het ook zo jammer, wanneer er is wordt afgeweken van de "standaard" dat mensen dan gelijk zoiets hebben, dit is geen hardstyle of geen goeie productie etc. Jij hebt iig de moeite genomen om te luisteren. Er zijn veel mensen die bij het horen van het woord Theracords gelijk bang in een hoekje gaan zitten. Die mensen zijn bang voor verandering denk ik :pwrote:daarom zet ik regels ook tussen haakjeswrote:ben wel benieuwd wie die "regels" heeft gemaakt dan... tuurlijk heb je een intro midden outrowrote: Nou het is geen echte early natuurlijk maar het heeft over het algemeen wel een early tintje. (vind ik tenminste)
Het is meer van: we laten alle ''regels'' etc. kwa opbouw los en doen gewoon ons eigen ding. Tenminste zo ervaar ik het.
maar er zijn nou niet egt regels voor het maken van muziekmaar als mensen al gauw het zelfde gaan doen
lijkt het inderdaad alsof er een bepaalde werkwijze is...
lekker weer hoor !!!er is toch gewoon een vast patroon waar eigenlijk vrijwel elke producer zich aan houd.
Voor mij hetzelfde!wrote:Merge Mix is heerlijk, rest kan me niet echt bekoren helaas!
dat zijn leaks, minder op download area's zittenwrote:Klinkt weer zeer goed
Maar wat ik niet snap, hoe kan dit 47 zijn, 48 & 49 zijn al gereleased?
Ik merk hetwrote:dat zijn leaks, minder op download area's zittenwrote:Klinkt weer zeer goed
Maar wat ik niet snap, hoe kan dit 47 zijn, 48 & 49 zijn al gereleased?